Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 29 oktober 2019

Ik ben die ik ben - I AM


Ik ben die ik ben – I AM
Ja dat lijkt heel gemakkelijk, maar is dat ook zo?

Laat ik mij altijd zien, zoals ik werkelijk ben?
Laat ik voelen wat ik voel?
Zeg ik wat ik wil echt zeggen?

Het is vaak niet gemakkelijk om op die vragen en luid en duidelijk “ja” te zeggen.

Nu wij in een fase zitten van zoveel licht zitten, worden ook wij in dat licht getoond.

Wanneer wij “doen alsof” en toch niet helemaal voor onszelf uitkomen,
is dat voor de ander merkbaar en geeft wrijving.

Door onszelf in licht en liefde te laten zien, doen wij de deuren naar de ander open.
Dan voelt de ander dat hij/zij niet met een illusie te maken heeft maar met de werkelijkheid.

Wij zijn in deze fase van onze transformatie,  op zoek naar waarheden.
De waarheid in onszelf.
De waarheid in de ander.
De waarheid in de wereld.

Het is een onderdeel dat in alle lagen speelt.

Steeds weer op zoek naar die ultieme waarheid.

Doordat wij steeds dichter bij onze eigen waarheid komen,
laten wij steeds meer zien wie wij echt zijn.

Het is net als bij de honden.
Laten wij niet echt zien wie wij zijn, doen wij ons voor “als” dan voelt de ander dat.
In hondengedrag gaan dan de nekharen staan.
Heeft die ander nu ook geen topdag, dan staan zijn/haar nekharen ook.
Dan roepen die twee honden elkaar op om daar een “strijd” te laten ontstaan.

Met ons mensen werkt het net zo.
Wij voelen onbewust dat de ander niet is zoals hij/zij zich voordoet en dat roept een reactie op.

Door jezelf te accepteren, lief te hebben, te voelen dat JIJ er mag zijn zoals je bent,
laat je je wezenlijk IK/ZELF zien en daarmee ontwapen je de ander.
Die voelt dat alles open is en vrij.
Dan kan hij/zij zichzelf ook openen en je kan elkaar in alle openheid en liefde tegemoet treden.

Wij voelen haarscherp.
Je kan je niet meer voordoen als……
Je bent op aarde om jezelf te zijn.
Om jezelf aan de wereld te tonen.
Om je licht te brengen en het licht te versterken.
Dat kan alleen de ware JIJ.

Wanneer je je verbindt met het licht van de bron, voel je je eigen hart gaan gloeien.
Komt er nog meer licht in je wezen.
Wanneer je jezelf volledig met je kern verbindt, sta je ook volledig in je kracht.

Dan kan je bij al je kennis.
Dan gaat je eigen bron open.

Door niet volledig jezelf te zijn kan je daar niet bij.
Vernauwt je beeld en je gevoel en dat geeft een heel onveilig gevoel.
Weer net wat jij niet wil!

In de energie werkt het altijd net andersom als dat jij denkt.
Wanneer je denkt ik doe het zus of zo, omdat ik dan geen…..
Weet dat je het met je eigen “bedachte” gedrag precies oproept.

Wij hebben daar levens lang ervaring in opgedaan.

Laat het allemaal los.
Verbind je met je eigen kern.
Verbind je met de Bron.
Voel je open en vrij.

Laat jezelf zien aan jezelf en aan de wereld.
Dan gaat het licht en de energie stromen.
Dat “weet” het universum dat jij het begrepen hebt.
Het universum zal je dan ten volle daarin ondersteunen.

Ik ben licht, ik ben liefde, ik ben.
I am light, I am love, I am.

Een mantra om dagelijks vele malen uit te spreken.
Het universum weet dat JIJ het hebt begrepen en je krijgt de steun waar je zo naar verlangde.

Namasté
Martha Krul

Daniel B. Holeman's Visionary Art Main Gallery with images of dolphins, angels, enchanted worlds, space, heaven, heart, mandalas, and psychedelic. Featuring Gene Key art gallery