Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 31 oktober 2019

Moeilijk??? Maak er eens een spel van


Maak je eigen spel van verandering in jezelf….

Wanneer je die titel leest, raast er van alles door je gedachten.
Pff, die zware proces, is voor mij geen spel.
Het is moeilijk en heel zwaar.

Niemand zal dat ontkennen.
Het is een zwaar proces, maar er zitten zeker mooie kanten aan.
Alles heeft twee kanten nietwaar?

Je bent als mens heel sterk veranderd.
Dat is iets waar je jezelf vaak aan mag herinneren.
Je ziet zelfs in de spiegel een ander mens.
Je ziet veel mensen in hun kracht komen.
Die kijken verwonderd naar zichzelf.

Door dit mooie proces zijn het hele “andere” mensen geworden.
Die kant mag zeker wel wat meer aandacht.

Jij mag dit proces ook veel luchtiger spelen”.

Soms is het moeilijk voor je om tot een beslissing te komen.
Doe ik het op de “oude” manier via nadenken,
of doe ik het via mijn gevoel?

Nadenken, dat herken je.
Dat doe je al sinds mensenheugenis.
Je kan ook heel bewust kiezen om het eens via je gevoel te doen.
Je neemt even de rust en de tijd en laat het “probleem” door je heen gaan.
Wat krijg je te zien/voelen?
Welk inzicht word je aangereikt?

Wat is je oplossing via je eigen gedachte en wat is de oplossing via het inzicht?

Zo leer je jezelf om te spelen met oplossingen die je op een verschillende manier hebt verkregen.

Je zal dan ook ervaren wat het oplossen via rust en gevoel je brengt.

Het gaat veel sneller dan het oplossen via gedachten.

Wanneer je deze manier je eigen kan maken, wordt het heel leuk om te spelen met die 2 soorten oplossingen. Je zal zien dat je dan uiteindelijk overstapt naar het nemen van beslissingen via rust en gevoel. Geheel 5e dimensie. Je maakt dan op een heel eenvoudige manier die overstap.

Je hebt dan voor jezelf het gevoel dat het in alle rust mag veranderen.

Zo kan je voor jezelf manieren vinden om de verandering in je proces op een speelse manier door te voeren. Niet van het zware, maar juist op een luchtige manier.

Je gaat niet voor niets van een zware dimensie naar een lichte dimensie…..

Veel plezier met je spel.
Verwonder je waar dit spel je zal brengen.

Namasté
Martha Krul