Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 24 oktober 2019

Onze verhalen zijn van groot belang voor onze kinderen


Onze verhalen zijn van groot belang voor onze kinderen

Ik ben met alles verbonden.
Dat voel ik maar al te goed.
Soms is het moeilijk om aan te geven WAT ik voel.
Ik weet dat ik super gevoelig ben en dat ik alleen maar gevoeliger aan het worden ben.

Dit is lang niet voor iedereen gemakkelijk.
Zeker niet wanneer je gewend bent altijd het naadje van de kous te willen weten.
Dit zeker weten heeft met ego en controle te maken.
Het werkt in deze hoge energie dus echt niet als een veiligheid,
maar juist als een versterking van je moeilijkheidsgraad in dit proces.

Wij hebben allemaal een aura om ons heen.
Die aura’s zijn gevuld met informatie.
Wanneer mensen dicht bij elkaar zijn, is die informatie goed te voelen.

Wanneer jij dus zelf niet naar je eigen rust kunt komen,
voelen jouw kinderen of kleinkinderen, jouw onrust ook.

De jongere generatie is super gevoelig en wijs.
Daarin hebben wij ouderen een sturende taak.
Wanneer wij niets willen of kunnen doen aan onze onrust,
maken wij het voor de ander er niet gemakkelijker op.

De kinderen zijn hier gekomen met hun eigen opdracht.
Die opdracht wordt jammer genoeg, nog lang niet altijd begrepen.
De kinderen zijn in de energie vaak veel wijzer dan wij.

De eigen onrust is dus zeker niet iets van jou alleen.

Let hier maar eens op.
Wanneer jij je heerlijk en in een fijne energie voelt.
Zal je zien dat de kinderen daar op reageren.

Wanneer je zelf bekend bent met gevoeligheid en het werken met energie,
is het heel belangrijk deze kennis over te dragen aan de kinderen.
Zij kunnen dan op hun beurt bewust worden van de gaven waarmee ZIJ zijn gekomen.

Zij hebben die begeleiding nodig van ons.
Zij zijn niet voor niets in onze families gekomen.
Dat was omdat ze daar hun eigen keuzes in gemaakt hebben.

Dus probeer niet alleen voor jezelf die rust te vinden.
Vraag je kind om samen met jou te mediteren.
Samen een mandala te kleuren.
Samen naar zachte, rustgevende muziek te luisteren.

Dit alles kan tot een zuivere en juiste spirituele basis leiden.
Het is ook daar de wisselwerking.
Door samen met je kind in de energie verbonden te zijn,
komen er nieuwe inzichten van jullie samen.

De grootouders spelen ook hier een belangrijke rol in.
De rust bij de grootouders is vaak anders dan bij de ouders.

Het luisteren naar de verhalen van de grootouders, is voor een kind heel belangrijk.
Het is alsof het een levende geschiedenisles krijgt.
De specialiteiten van de ouderen zijn ook genetisch bij het kind aanwezig.
Die worden geprikkeld en gaan ontwaken.

Onze eigen balans, is dus lang niet alleen van belang voor onszelf.
Wij zijn verbonden.
Wij zijn kinderen van het licht.
De lichten branden ook in de harten van onze jonge mensen.
Het is aan ons ze te helpen en te ondersteunen.

Het is dus heel belangrijk om onze eigen energie goed in balans te houden.

De sterke instroom van die hoge kristallijne energie ondersteunt ons daarin.

Je bent een kind van het licht.

Ik ben licht
Ik ben liefde
Ik ben

Namasté
Martha Krul


Afbeeldingsresultaat voor spiritueel indianen rond het kampvuur