Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 6 september 2024

Laat los en ontvang

Wij leven in kortere momenten van tijd.

Eerst leefden wij van gisteren naar vandaag.

Nu leven wij van NU naar NU.

Ieder moment is vol van tekens en aanwijzingen.

Aan ieder moment zit een folder vol informatie.

Wanneer wij van gisteren naar vandaag zouden leven,

dan kregen wij iedere dag een boek vol aanwijzingen gezonden.

Het zou een dag tijd in beslag nemen om dat boek door te lezen.

Je zou die dag aan niets anders meer toekomen.


Alles is teruggebracht in tijd en plaats.

Wij zijn het begin en het einde van ieder proces waar

wij aan verbonden zijn.

Wij zijn de punt van de lijn waaruit alles ontstaat.

IK ben” heeft daardoor een geheel andere invulling gekregen.


Wanneer je je bewust bent van je eigen “zijn” en van de invloed

die daarvan uit gaat, voel je dat je heel anders in je

universele verbinding komt te staan.

Je bent een eigen universum op zich.

Alles is dieper te doorgronden.

Wij worden ons sterker bewust van alle verbindingen

die er zijn en die elkaar voortdurend beïnvloeden.


IK ben, is de deur die zich opent naar de volgende fase.

Jezus vertelde ons: Ik ben het licht van de wereld.

Wij zien dat hij de verlichte mens was in zijn tijd.

Wij zijn het licht van de wereld.

Wij lopen in onze verbinding met het AL

Het wordt nu pas duidelijk waarom wij door de

jaren heen zoveel aandacht gaven aan “hartjes”.

Onbewust wisten wij dat dit DE verbinding was met het AL.


IK ben, is het begin van de processen.

IK ben mijn eigen schepper.

IK ben de punt waarmee mijn lijnen beginnen.

Zet ik geen punt, dan zal er geen lijn geschreven kunnen

worden.

Mijn processen zijn aan mijn “IK ben” verbonden.

IK ben het AL.

IK ben het universum.


Stap voor stap gaan wij voelen dat wij veel omvangrijker

zijn dan die fysiek, denkende mens.

Nu voelen en zien wij de beperkingen daarvan.

Nu zien wij dat wij onszelf altijd klein gemaakt hebben.

Nu zien wij dat wij een uniek deel van alle processen zijn.

Nu voelen wij dat wij een wezenlijk onderdeel zijn

van die universele energie.


Nu begrijpen wij dat voelen, weten is.

Wij zijn binnen gegaan in onze eigen wijsheid.

Alle deuren staan open.

Laat maar los wat achter je ligt.

Ontvangen en blijf in verbinding met het AL dat je

ontvangen mag.


Kijk niet om, zodat je niet kan ontvangen.

Kijk niet naar morgen omdat dan het te ontvangen teken

geen begrijpelijke invulling heeft.

Denk niet in problemen, maar ontvang oplossingen.

Wat je aandacht geeft wordt versterkt.

Het leven bestaat uit het maken van bewuste keuzes.


Wat niet goed voelt, is niet goed.

Ja, maar is een ingekort, beperkt kijken op je eigen

manier van de controle houden.

Het universum kent je beter dan jij jezelf kent.

Het universum is verbonden met on-voorwaardelijke liefde.

Het universum geeft je tekens die daarmee verbonden zijn.

Nadat je je tekens hebt ontvangen, kan je een keuze maken.


Neem ter harte wat je toegezonden wordt.

Laat los wat je hart bezwaart.

Voel je licht en vlieg.

Voel je vrij en stroom.

IK ben is het AL.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul