Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 21 september 2024

Anders voelen

Openheid, de nieuwe tijd is het tijdperk van openheid.

Openheid kent vele facetten.

Ik wil open zijn naar die ander.

Kan die ander open zijn naar mij?

Durf ik te ontvangen wat er onverwacht naar mij toekomt?

Hoe open voel ik mij zelf?

Voel ik de beperking van mijn eigen fysieke omhulsel?


Wanneer ik vol-ledig open kan zijn, dan kan ik alle strijd

in mijzelf los laten.

Dan kan ik het leven laten stromen zoals het bedoeld is.

Dan kan ik gaan voor het plukken van de sterren.

Ik kan mij dan overgeven in die eindeloosheid van ons bestaan.

Dat gaat het fysieke ver voorbij.


Voel eens hoe is om je als oneindig water te voelen.

Voel eens hoe het is om je oneindig lucht te voelen.

Dan voel je dat wij gewend zijn aan grenzen en begrenzen.

Dan denken wij dat wij open en vrij zijn, maar zijn dat bij

lange na niet…..


De nieuwe tijd gaat over die onbegrensde gevoelens.

Waar je geen fysiek lichaam bent, maar geniet als de vogels.

Geniet als de vissen.

Ook zij kunnen voelen buiten hun fysieke beperkingen.

Zij zijn ons tijden vooruit wat betreft de transformaties.


Waarom worden wij tot tranen geroerd bij het zien van spelende

dolfijnen?

Omdat die samen een energieveld neerzetten dat wij nog niet kennen.

Wij voelen dat er een hele hoge trilling wordt neergezet.

Die hoge trilling doet ons denken aan Thuis, dat is het oproepen

van emoties en onbewuste her-inneringen.

Het gesnater van de dolfijnen is een vorm van lichttaal.

Zij leven in andere dimensies dan wij.


Nu wij zelf in hogere dimensies komen gaan wij anders naar

het leven van de natuur en de dieren kijken.

Zij zijn onze voortrekkers.

Waarom willen tegenkrachten juist die natuur “ontkrachten”,

omdat zij begrijpen dat daar veel wijsheid en kennis is te halen.

De natuur en de dieren lopen voorop in onze processen.

Zij zijn op hun eigen wijze trekkers van karren met transformerende

zielen die op weg zijn.

Tegenkrachten “weten” dat en willen daarom de onderste steen

er onderuit halen.


Alle processen versterken elkaar.

Doordat de natuur en de dieren, iedere dag weer onder de aandacht

worden gebracht, voelen wij de waarde ervan.

Wij kunnen door de processen er niet meer omheen.

Wij kennen de wijsheid en de krachten van de natuur.

Het maakt de nieuwe mens strijdvaardig om zich daarvoor in te

zetten.

De nieuwe mens weet dat wij in openheid met alles zijn verbonden.

Er kunnen geen schakels tussenuit worden gehaald.

Dan zal er geen ketting en geen verbinding zijn.

Energie kent geen grenzen.


Voel hoe je voelt wanneer je oneindig water bent en je zal

voelen welke “tegenwerkende” processen nog in je aan

het werk zijn.

Het zijn processen vanuit dualiteit.

Daardoor roept het onderdrukken van het ene, de kracht en

de aandacht op van het andere.

Wanneer wij alleen maar in de nacht zouden leven en er nooit

een dag zou komen, dan zou je leven anders aanvoelen.

Die dualiteit is nodig om die balans in onszelf te vinden.

Zoek naar die oneindigheid in jezelf en voel waar je tegen

grenzen aanloopt.


Laat die grenzen los en voel dat je grote stappen voorwaarts zet.

Jij bent je eigen schepper.

Voel hoe je je vrij, open, blij en vredig voelt en je voelt dat kracht

daarmee verbonden is.

Jij maakt je eigen keuzes.

Kies voor oneindige vrijheid.

Begin bij jezelf.

Je bent het begin en het einde van je cirkel.

Je bent de Alpha en de Omega.

Cirkels willen gesloten worden.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul