Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 2 juni 2016

Kringen op het water is hetzelfde als........

Kringen op het water is het zelfde als……

Wanneer je een steen in het water gooit, zie je een kring ontstaan.
Die kring wordt groter en groter. Zo gaat het ook met energie.

Ik publiceerde de volgende quote

Goedemorgen,
Vandaag open ik mijn hart nog verder
Laat de liefde stromen van mijn hart naar de ander
En van het hart van de ander naar mij.
Wij maken samen een intense hartverbinding 
En verbinden zo onze liefde
Namaste

Jij stelt je hart open. Je gaat stromen. 
Er komen steeds meer blije stoffen in je lichaam.

Het is aan je te zien dat je blij bent en dat je je openstelt.
Die blijheid werkt aanstekelijk en de ander begint ook die blije stoffen in zijn lichaam te voelen. 

De kringen op het water….. Die kringen vormen zich ook zo in de energie. 
Mijn blijheid, wordt overgenomen door de ander. Het werkt echt aanstekelijk.

Kan je het opbrengen om in je boosheid te blijven zitten wanneer de ander naar je glimlacht?

De energie gaat steeds sterker stromen, wordt hoger en lichter.

Wij hebben vaak geen idee wat wij ZELF aan energie verandering kunnen doen.

De kringen op het water zijn zichtbaar voor iedereen. Maar de kringen die er ook zijn in de energie zijn niet voor iedereen zichtbaar. De meeste van ons kunnen wel voelen dat de energie verandert.

Probeer iedere morgen, even naar jezelf te kijken. Ben ik blij, kan ik zo de dag beginnen? 
Ben ik iemand die de ander blij kan maken? 
Probeer er maar eens bewust bij stil te staan en voel dat je veranderd al door naar jezelf in de spiegel te glimlachen.

Het is net een dekbed. Het ene moment ligt het stil. Je schud eraan en het komt werkelijk tot leven. 

Zo is het met de kringen in het water en met de golven van de energie.

Wanneer wij allemaal ons eigen energie gaan laten golven heeft dit heel veel uitwerking op de energie die op aarde is. Wij weten allemaal dat de energie op aarde niet alleen uit mooie lichte energie bestaat. 

Door aan de energie te schudden, je energie in je hart te openen, komt er veel mooie nieuwe sprankelende energie vrij. Die energie vindt zijn/haar weg naar waar die energie nodig is.
Doe je mee???

Tot gauw