Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 21 juni 2016

Hou mij vast!

Hou mij vast…..

De energie verandert in hoog tempo. 
De zonnewende heeft er weer een sterke versnelling aan gegeven.  
Velen van ons hebben moeite op hun benen te blijven staan.  
Wij worden steeds gevoeliger. 

Wij voelen de ander steeds sterker aan.
Mensen die het goed met ons menen zijn geen probleem. 
Maar voor nare, sombere berichten staan wij zo open, dat het ons met recht diep beroerd.

De opgroeiende kinderen, ik denk in het bijzonder aan de pubers, hebben het natuurlijk extra moeilijk. Zitten ook in hun eigen proces. Druk  met school en social media. 
Opgroeien in een energetisch turbulente tijd.  
Zij hebben het niet gemakkelijk, maar de ouders ook niet.

Langzamerhand kunnen wij allemaal steeds beter visualiseren en met energie omgaan. 
Hier is weer een mogelijkheid om het leven voor pubers en ouders misschien wat aangenamer en gemakkelijker te maken, enkel door de energie aan te passen.

Je stelt je voor dat de energie stroomt in een liggende 8. De lemniscaat. 
(Dit is het teken dat als symbool in Faceboekgroep “De 5e dimensie in de praktijk”, wordt gebruikt.) Je zorgt dat je eigen energie licht van kleur is. Denk bijvoorbeeld aan zonlicht. 

Dan stuur je die energie via de andere ring van de 8 naar de puber. Die heeft vaak een sombere, donkere energie, waarmee hij/zij de energie thuis verandert. De lichte energie gaat naar de ring van de donkere energie en transformeert de donkere energie naar lichtere energie. 

Je blijft zo doorgaan totdat de totale 8 voorzien is van lichte energie. 
Het klinkt allemaal ingewikkeld, maar volg het proces van stap tot stap.

Je kan op die manier de energie met anderen aanpassen naar een lichtere en liefdevollere energie waar beide het voordeel van hebben. Het is echt niet zo moeilijk als dat je in eerste instantie denkt.

Ik heb het al verschillende keren laten uitproberen. Het werkt echt. 
In relaties zie je zo dingen veranderen, maar ook voor de ouders met puberkinderen of anderen die zich moeilijk in de groep bewegen, wordt het gemakkelijker qua energie.

De lemniscaat is een oplossing voor het werken met nieuwe energie in deze veranderende periode.
Ik ben heel benieuwd. Ik weet al dat het werkt. 

Ik hoop echt dat vele van jullie het ook gaan ondervinden en zodoende meer liefde en rust in hun eigen omgeving kunnen creëren.

Succes en tot gauw