Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 29 april 2016

Loslaten......maar anders

Loslaten......maar anders
Heb je gevoeld wat loslaten voor je kan betekenen? Hoeveel vrijheid loslaten geeft. Loslaten kan op een nog heel andere manier.
Soms heb je het gevoel dat het je even niet mee zit. Alles loopt tegen...... Maar misschien kan je daar anders naar kijken en gaat het je meer opleveren dan je denkt.
Een heel simpel voorbeeld.
Je bent in je favoriete supermarkt. Je haalt je vertrouwde artikelen. Dan blijkt iets dat je al jaren gebruikt niet in voorraad te zijn. Bah, vervelend, ook dat nog. Heb ik weer. Herkenbaar die reactie? Je denkt ik heb al zo weinig tijd, nu moet ik nog een keer terug!
Probeer eens rustig te blijven en......ja, los te laten.
Naast je favoriete artikel staat altijd wel eentje die er erg op lijkt. Misschien wel iets goedkoper. Neem die eens mee en kijk hoe DIE bevalt.
Je zal versteld staan. Ja ook dit zijn vast gezette acties van onszelf en die wij zelf willen vasthouden. Dus laat los en maak je wereld weer vrij en gun jezelf de gelegenheid om hele andere dingen te ontdekken.
Ervaar het vastlopen van iets dat niet loopt zoals je had verwacht niet als een obstakel. Zie het als een uitdaging. Een prima les voor jezelf om je vrijer te gaan voelen en daar naar te leven.
Loslaten is niet moeilijk. Wanneer je aan het spel loslaten bent begonnen, zal je het steeds leuker gaan vinden. Het geeft je de vrijheid waar wij zo naar verlangen. Onze oude patronen loslaten en op weg naar meer vrijheid.
Succes

Tot gauw