Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 7 april 2016

Levens puzzels maken in de 5e dimensie

Hebben je gemerkt dat dit een periode is waarin wij veel puzzelen? 
Wij zijn bezig een overzicht te krijgen van ons leven. 
Wij zijn bezig onze kasten op te ruimen. 
Wat niet meer van toepassing is kan weg. 
Wij kijken naar de dingen die wij geleerd hebben. 
Wij zoeken mensen op die soortgelijke ervaringen hebben. Zoeken steun bij elkaar.

Wij hebben al veel aan onze ontwikkeling gedaan. 
In deze tijd waarin de energie verandert, komt dit sterk  naar voren. 
Wij zijn onze eigen (levens)puzzel grondig aan het bekijken. 
Welke stukjes hebben wij al gevonden? 
Welke stukjes kunnen al op hun plek gelegd worden? Soms zie je het niet zitten. 

Maar wanneer je wat rust neemt of er met iemand in alle rust over praat, dan blijkt dat er al veel meer van je eigen (levens)puzzel zichtbaar is. Meer dan je zelf dacht. 
Soms heb je alleen iemand nodig die je even bijstaat in het aangeven van de stukjes.

Wij zijn nu bezig om in de nieuwere energie op een andere manier te puzzelen.

In de oude energie waren wij ego gericht. IK MOET, IK WIL, IK ZAL…. 
Je ging  netjes je puzzelstukjes uitzoeken ter voorbereiding van het puzzelen.
Hoekjes en zijkanten bij elkaar. Stukjes op kleur. 
Wij waren in de oude lagere energie detail gericht bezig. 

Maar nu  in de nieuwe energie van de 5e dimensie, zijn wij doelgericht bezig.  
Ons motto in de 5e dimensie, is vertrouwen en geduld. Juist geen ego. 
Terwijl je je puzzel aan het maken bent, ga je doelgericht te werk. 

Je kijkt naar het plaatje dat je aan het maken bent. In volledige overgave. 
Je hand wordt in die stilte geleid en naar het puzzelstukje gebracht. 
Je hoeft het alleen maar aan te leggen…. Je volgt de leiding die je vanuit het universum geboden worden. Het wordt zo veel makkelijker. Je hoeft alleen maar te volgen…….

Ik kan mij voorstellen dat je een beetje verbaast zit te kijken. 
Maar nu je je meer bewust wordt van de verandering van je instelling zal je het gaan herkennen. 
Volg je gevoel en je zal het volgende stukje herkennen en aan kunnen leggen.

Dit is weer een stapje verder in de veranderende, lichte liefdes energie op aarde.





Tot gauw