Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 12 april 2016

Gevoelig, hoog gevoelig, voelen……

Voel je verbonden, verbonden met elkaar. 
Voel, voel, voel. 
Nee niet nu zeggen, dat kan ik niet. 

Ik heb altijd geleerd dat ik juist mijn hoofd moest gebruiken. 
Nu moet ik leren beter te voelen. 
Soms wil ik helemaal niet voelen. 
Ik sta al zo open voor de vele prikkels die wij naar elkaar uitzenden. 
Op welke wijze dan ook en nu moet ik nog meer gaan voelen.

Ja en nog eens ja. Het voelen wordt onze belangrijkste richting aanwijzer. 
Door te voelen krijg je meer duidelijkheid over jezelf. 
Wij zijn aan het veranderen, dat is zo duidelijk. 

Heb je wel eens geprobeerd te voelen via je intuïtie.
Je vraag dan aan bijvoorbeeld jezelf welke  "kant" moet ik uit. 
Moet ik naar links of naar rechts? 

Vraag dan eerst: “Moet ik naar rechts?” 
Hou je een “open” gevoel, een gevoel van ontspanning in je lichaam. 
Dan is het antwoord “Ja”.

Sommigen herkennen het zogenaamde onderbuikgevoel. 
Wanneer je jezelf de vraag stelt moet ik naar “rechts” en je krijgt een gespannen gevoel, dan is het antwoord “Nee”.

Dit is een belangrijk onderdeel van het vinden van je juiste pad. 
Ga het maar eens uitproberen.

Door via je lichaam je antwoorden te vinden, ga je zoveel mogelijk op de gulden middenweg lopen. Het zal dan een stuk gemakkelijker voor je worden. Zeker wanneer je dit “spel” onder de knie krijgt en je toch al een aards twijfelaar was.

Deze manier van keuzes maken, zal je leven een aangename wending geven. 
Wij worden geholpen om zoveel mogelijk onze eigen weg te gaan in het leven. 
De spirituele wereld volgt ons letterlijk op de voet. Zij zijn altijd bereid om ons te helpen wanneer wij erom vragen……. Dus laat je bij de hand nemen en laat je geleiden.

Ik pas dit spel al jaren toe en ik kan uit ervaring vertellen dat het heerlijk voelt om zo te leven. 
Ja, niet echt alleen door het leven hoeven te gaan, maar geleid worden door de liefdevolle spirits die ons begeleiden. Zij zijn altijd bij ons en laten ons onze levenslessen leren in vrijheid.

Succes


Tot gauw