Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 17 juni 2022

Wie ik ben, zal ik vinden

Wat een cryptische omschrijving.

Wie ik ben, zal ik vinden.

Wij zoeken gelijkgestemden.


Door de geweldige transformatie

leggen wij bijzondere delen in onszelf

bloot.


Wij ont-dekken bijzondere delen in onszelf.

Geven daar aandacht aan, zodat het naar

ons bewustzijn komt.


Dan kunnen wij er mee gaan werken,

omdat wij ons bewust zijn van onze mogelijkheden.


Alles wat je uitzendt, trek je aan.

Zie jezelf als zo’n mooie glitterbol.

Al die kleine spiegeltjes brengen hun eigen licht

in de wereld.

Die straalt bij iedere lichtval die ermee in contact

komt.


Je mag jezelf vergelijken met die glitterbol.

Het sterke licht zet ons in het licht.

De delen die wij al ont-dekt hebben,

staan bloot aan die schittering.


Dat zijn frequenties die je uitzendt.

Die frequenties worden onbewust door de mensen

om je heen opgevangen.


Wij zenden en ontvangen elkaar.

Ook nog niet bewust, maar het proces werkt wel.


Daardoor zal je mensen op je pad krijgen die

op eenzelfde frequentie zitten.

Jij hoeft niet zelf op pad te gaan,

het universum “stuurt” dat en het is aan ons

om ons in vertrouwen over te geven aan die

begeleiding vanuit het universum.


Dan gaat het stromen.

Je krijgt ineens gesprekken met mensen die

je misschien al jaren kent, maar niet op die

manier.

Je zal hele nieuwe mensen op je pad krijgen.

Er zal een nieuwe wereld voor je open gaan.


Alles wat je in jezelf hebt ont-dekt,

trekt die ander aan.

Heb je vreugde in jezelf,

je zal vreugde aantrekken.

Werk je met licht,

dan zal je licht aantrekken.

Voel je je gelukkig,

dan zal je gelukkige momenten gaan zien

en ervaren.


Het is aan jou om je eigen luikjes te openen.

Dan kan het aanwezige contact verbinding

vinden.


Jij hoeft niet op zoek.

Het antwoord op je vraag is er al voordat

jij je vraag gesteld hebt.


Leef in het NU.

Ontmantel jezelf in liefde.

Voel de stroming versterken.

Alles werkt op volle toeren.

Die hoge snelheid is geen probleem,

omdat je stroomt.


Het is een bijzondere tijd.

Vergeet niet te genieten.

Genieten is een ondersteuning in je

proces.


Jij bent een uitverkorene.

Voel je als zodanig.

Je zal uitverkorenen aantrekken.

Samen bouwen wij aan de nieuwe

wereld.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul