Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 16 juni 2022

Je eigen pad volgen

Het is een verwarrende tijd.

Het is een opwindende tijd.

Het is een bizarre tijd.

Het is een bijzondere tijd.


Wij waren gewend om de ander

te volgen.

De processen hebben ons laten wenden.


Niet die ander.

Ik zelf ben de spil van het universum.

Ik weet wie ik ben.

Ik weet wat ik kan.

Ik volg mijn eigen stem.

Ik volg mijn eigen pad.


Wij zijn volledig aan het wenden.

Wij worden door het aardse proces naar

onze eigenheid gestuwd.


Wij leren door de belemmeringen van het

aardse proces, onze uniekheid zien.


Nu worden wijzelf onder een vergrootglas gelegd.

Wij krijgen alles van onszelf te zien en te voelen.


Niets kan aan onze aandacht ontsnappen.

Alles is gezien.


Wanneer wij iets kwijt zijn,

herkennen wij de waarde pas goed.


Dit is wat er gebeurt in het aardse proces.

Alles wordt je ontnomen,

zodat je weet wat het je waard bent.

Je begrijpt dat het niet zo maar vanzelfsprekend is.


Je hebt het in het verleden wel als vanzelfsprekend

aangenomen.

Nu blijkt het, dat dat niet de waarheid is.


Jij kent inmiddels je eigen waarheid.

Jij bent jezelf beter aan het leren kennen.

Dat is een belangrijke functie van het aardse proces.


Dit is een spannende tijd.

Dit is een bijzondere tijd.


Dit proces gaat door, net zo lang

tot jij begrijpt dat je zelf het stuur in handen

zal moeten nemen.


Jij bent de schepper van je eigen leven.


Het manifesteren gaat steeds sneller.

Je manifesteert wat jij denkt dat goed

voor je is.

Maar is het je denken, of je innerlijke

weten dat die manifestatie stuurt?


Dat maakt een wereld van verschil.


Door je transparantie, voel je steeds meer.

Dat is ondersteunend in je voelen,

dat kan belemmerend zijn in je denken.


Jijzelf ligt onder het vergrootglas.

Leer jezelf kennen.

Leer met jezelf leven.

Leer je eigen stem horen.

Leer jezelf ont-wikkelen.

Dan zal je als vol-ledig mens

genieten van dit bijzondere proces.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul