Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 19 juni 2022

Ben je er klaar voor

Transformeren.

Nieuwe downloads.

Nieuwe instructies, hoe ermee om te

gaan.


Oefenen, oefenen en nog eens oefenen.

Wij zijn er zo druk mee.

Voor wij goed en wel deze nieuwe

informatie hebben doorgewerkt,

is de volgende al binnen.


Het is turbulentie overal.


Het lijkt op lopendebandwerk.

Je krijgt nauwelijks de tijd om om je heen te

kijken.


Het universum staat dan ook nog eens aan

onze bedden te rammelen, zodat het

ook lang niet altijd rustige nachten zijn.

En dan toch zeggen dat het een bijzondere

tijd is….?


Wanneer je dit leest, snap je meteen waarom

je zoveel rust en slaap nodig hebt.

Je bent voortdurend aan het veranderen,

aan het leren, opnieuw aan het ontvangen, etc.


Wij begrijpen dat dit een voorbereiding is op

de tijd die komen gaat.

De nieuwe mens op de nieuwe aarde.


Wanneer het universum je nu een “aanbieding”

zou doen en je zou vragen je oude leven op

te geven en iets volslagen nieuws te gaan doen,

wat zou je antwoord daarop zijn?


Zou jij de deur achter je dichttrekken en

wat spulletjes pakken en zeggen,

laat mij maar zien wat ik nu moet gaan

doen?


Zou je zover zijn dat je zegt.

Heerlijk vernieuwing, ben ik aan toe.


Zou jij je leven zo maar 180 graden om kunnen

zetten?


Dat is wat het universum nu van ons wil weten.

Kunnen wij een deur achter ons dichttrekken

en een volledig nieuwe start maken?


Voel eens hoe het leven dat je nu leeft

aanvoelt.

Is wat je doet, iets om oud in te worden?

Heb je voldoende voldoening in deze vorm

van leven of zou je best wat anders willen?


Dat zit je nu in een gunstige periode.

Wanneer je klaar bent om nieuwe stappen te

zetten, zendt dat uit naar het universum.

Laat zien dat je het oude uit je handen

wil laten vallen om je handen vrij te maken

om te ontvangen.


De nieuwe mens mag het nieuwe leven

ont-vangen.

Je mag vangen en kijken wat het allemaal

voor je inhoudt.

Je mag plannen maken en nieuwe wegen

uitzetten.

Nieuwe mensen ontmoeten en samen

met elkaar aan de opbouw beginnen.


Het oude zakt in elkaar.

Het nieuwe wil gezien worden.

De tijd is nu.

De keuze is aan jou.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul