Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 24 juni 2022

Voel en je weet

Er gebeurt zoveel.

Juist daarom kan ik het niet altijd bijhouden.

Dan laat ik los.

Kan ik dat wel maken?

Moet ik niet door blijven “werken” aan mijn

belangrijke zielenopdracht?


Waarom zo twijfelen aan jezelf?


Waarom vind jij jezelf niet goed genoeg?

Welke beelden zie je in gedachten?

Wat laten die jou zien?



Ieder doorloopt dit bijzondere proces

op zijn eigen wijze.

Alles is goed.

Niemand doet het verkeerd.

Ieder doet het via zijn eigen wijsheid.


Je kan niets verkeerds doen in dit plan.


Je kan voor een moeilijke, of minder

moeilijke weg kiezen.

Je neemt nooit een verkeerde route.


Maak jezelf niets wijs.

Het proces is heftig genoeg.

Daarom zijn alleen de allersterkste

zielen op aarde.

Jij bent één van die sterke zielen.

Jij bent goed bevonden om hier te zijn.

Waarom zou JIJ jezelf dan niet goed genoeg

vinden?


Jij mag gaan.

Jij mag rusten.

Jij mag.


Niemand kan jou vertellen wat te doen.

Je wordt geleid vanuit je hart.

De stilte geeft je aan wat te doen.

Voelt het goed, je kan gaan.

Voelt het niet goed, niet doen.

Bij twijfel…. Niet doen.


Ga dan nogmaals naar je stilte en voel.

Pak een pen en ga schrijven.

Je zal verbaasd zijn wat je schrijft.

Je verbindingen zijn er .

Je kan ze alleen maar versterken

en daar zal je veel voordeel van hebben.


Iedereen is hier volgens zijn eigen zielenplan.

Iedereen heeft zijn eigen zielenplan.

Laat je niet afleiden door je denken.

Je denken maakt het je meestal niet

gemakkelijker.


Het is je hart dat je leidt.

Het in het universum dat je liefdevol

draagt.

Je denken zal je daar niet altijd het juiste

antwoord op geven.

Je denken zaait vaak twijfel.


Breng hoofd en hart in balans en je krijgt

zicht op wat je aan het doen bent.


Dan wordt het duidelijk.

Jij kan veel meer dan je denkt.

Voel en je weet.

Denk en je weet niet.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul