Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 18 maart 2022

Mijn meditatie van gisteren 18-03

 Weer zijn de engelen al de hele dag om

mij heen.

Niet verwonderlijk.

Er zijn veel mensen in een slechte conditie.

Veel mensen hebben dierbaren die nu overgaan.

Het is een emotionele tijd.

Dat voelen wij heel goed.


De engelen hebben “zorg” om ons.

Hetgeen ze vaker zeggen,

ze vinden dat wij een zware taak hebben op

aarde.

Zij willen er zo graag voor ons zijn.



Ik neem plaats bij hen en voel meteen

een heerlijke, zuivere en heel heldere energie

om mijn heen.


Deze energie sturen wij met elkaar naar de

aarde.

Het voelt als de nieuwe energie.

Heel vrouwelijk, heel zacht, heel transparant.


Ze laten mij zien dat veel mensen de aarde

zullen verlaten, maar dat er veel zielen snel

naar de aarde zullen terugkeren.

Dat zullen jonge mensen zijn met oude zielen.


De mensen die nu overgaan, zullen op die

manier op een geheel andere, vernieuwende wijze

in ons proces hun rol kunnen spelen.


Wij weten dat de jongeren met een heel andere

instelling naar de aarde komen.

Van de jongeren vinden wij dat mooi dat zij zich

zo in het proces voegen.


De engelen geven aan dat het voor veel zielen,

nu gemakkelijker is om terug te keren naar huis

en om als ziel naar de aarde terug te keren in

een jong lichaam.

Daardoor kunnen zij meteen een vernieuwende rol

gaan vervullen.


Dat mensen ons nu gaan verlaten is onderdeel

van hun eigen zielenopdracht.

Nadat zij die opdracht hebben vervult,

zullen ze heel snel terugkeren.

Soms in dezelfde families.

Ze zullen vaak herkend worden.

De engelen vertellen dat eigenlijk daarmee

nog een apart proces te zien is.

De mensheid wordt verjongd.


De aarde gaat over naar een nieuwe

leefgemeenschap en daarin zullen juist die

jongeren een hele belangrijke rol gaan spelen.

Heel anders dan wij nu met de jongeren omgaan.


Het onderwijs zal volkomen veranderen.

Dat zal deze jongeren de ruimte geven om zich

op hun eigen wijze te ontwikkelen.

De mensen die nu zijn “vastgelopen”,

zullen dan een vernieuwde kans krijgen zich

volledig aan het nieuwe leven te gaan wijden.

Het zullen hele krachtige scheppers zijn.


De mensen die nu overgaan kijken uit naar

die wederkomst op aarde.

Wij hopen dat dat de aardse mens een stukje

troost mag geven.


Alles is verbonden.

De mens, de ziel en het AL.

Een mens gaat niet verloren.

Een mens transformeert en transformeert verder.


Ik dank de engelen voor hun lessen.

Het is bijzonder om even heerlijk in die lichte,

liefdevolle energie te zijn.

Het is iedere keer weer een andere energetische

ervaring.

Dankbaar neem ik afscheid.

Ik kom snel weer bij jullie kijken.

Ze zwaaien.

Je bent altijd welkom, dat weet je.


Ja dat weet ik heel zeker.


Martha Krul