Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 5 maart 2022

Mijn denken zal mij ondersteunen

Wij horen dikwijls dat wij maar eens

op “moeten” houden met denken.

Voelen, niet denken….


Is dat wel zo?


Ons denken is van grote invloed op

onze manier van leven.

Wat wij onszelf vertellen,

geloven wij ook meestal.



Wanneer je jezelf het lastig maakt

door de verhalen die jij jezelf over jezelf

vertelt, dan kan je dat toch ook omdraaien.


Een peptalk geven kan heel goed uitwerken.


Het is de manier van praten in je denken.

Door negatief over jezelf te blijven praten,

zal je hoofd verder naar beneden zakken.

Je zal verder van het licht af komen te staan.


Door jezelf te overladen met positieve

verhalen over jezelf, zal je voelen dat

je behoorlijk gaat veranderen.

Je glas is niet half vol, maar heel vol.

Je zal overal het licht in kunnen vinden.


Het is de manier van denken,

dat een valkuil kan zijn.


Je denken is van vitaal belang in je

gehele functioneren.

Het is een belangrijk onderdeel van.


Door middel van je denken zal je

de mogelijkheid hebben om een goed

gesprek met jezelf te voeren.

Een eerlijk gesprek.


Jij bent het die je eigen leven vormgeeft.

Jij creëert in hoge mate je eigen leven.

Doordat de energie zo verandert,

wordt dat steeds sterker.

Je zal merken dat er tussen het moment

van denken en de manifestatie,

nauwelijks nog tijd zit.


Daarom is het extra van belang om

bewust met je manier van denken om te gaan.

Descartes zei het al:

“Je pense, donc je suis.”

Ik denk, dus ik ben.


De mens is niet te scheiden van zijn denken.


Het is een heel sterk middel om jezelf

aan te sturen.


Denk jezelf positief en je bent positief.

Daar kan je heel ver meekomen.


Houdt je gedachten in de gaten.

Ze zijn belangrijker en invloedrijker

dan je denkt.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul