Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 8 maart 2022

Ik ken mijn eigen waarde

Wanneer ik eindelijk begrijp dat ik

van onschatbare waarde ben,

dan zal ik rust krijgen.


Dan zal ik in vol-ledige verbinding

zijn met de BRON.

Dan zal ik vol-ledig via mijn eigen

wijsheid kunnen leven.

Dan krijg ik de vrede waar ik zo naar

verlang.


Onze transformatie brengt ons steeds

verder naar onze eigen kern.

Eenmaal daar aangekomen,

zullen alle antwoorden bekent zijn.

Dan zullen er geen vragen meer hoeven

worden gesteld.

Dan is er helderheid.

Dan is het duidelijk.



Dan zullen wij eindelijk begrijpen waarom

wij levens lang aan deze prachtige reis

hebben gewerkt.


Die tijd is NU.

Het is aan ons om dat te herkennen.


Dan kunnen wij loslaten.

Dan kunnen wij leven in het NU.


Dan is er geen af-leiding meer van vragen

die ons bezighouden.

Dan komen de inzichten meteen.

Dan is ieder moment een helder moment.


Wij zijn al op dit punt aangekomen.

Het is aan onszelf om dat te herkennen.

Het is aan ons omdat te ER-kennen.


Wanneer wij onszelf op de juiste waarde

weten te schatten, dan zullen wij het zien.

Dan hebben wij de ander niet meer nodig

om tot oplossingen te komen.


Dan is alles open.

Dan is alles in verbinding met de Bron.

Dan weet je dat je terug bent in je

oorsprong.

Dan is die reis voltooid.


Dat is het deel waar wij nu mee bezig zijn.

De aarde gaat door haar eigen proces.

Dan kan de aarde ook terugkeren naar

haar oorsprong net als wij.


Daarom zijn deze zielen op aarde.

Die herkennen het proces.

Die zien dat dezelfde processen worden

doorstaan.


Die verbinding tussen die bijzondere

zielen en Moeder Aarde is er ook al

levens lang.

Die verbinding is nooit los gegaan.

Die verbinding is vertroebeld op

een niet mis te verstane manier.


Ook dat proces raakt nu in een bijzondere

fase.

Daar wordt ook de oorsprong hersteld.

Daar zijn al die bijzondere zielen nu

dag en nacht mee bezig.


Alles is verbonden.

De cirkels zijn rond.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul