Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 31 maart 2022

Je bent boven gekomen

Je hebt een hele reis afgelegd.

Je bent door allerlei situaties gegaan.

Je bent gevallen en weer opgestaan.

Je hebt geschreeuwd, gehuild en gelachen.

Je hebt alle hoeken van jezelf gezien.

En nu?


Je bent aangekomen boven op die berg.

Je staat op de top.

Je had van te voren nog niets te zien gekregen.

Je was steeds met je reis bezig.


En ineens gaat het gordijn voor je open.

Je krijgt beelden te zien waar je je niet

op ingesteld had.



Daarom wees maar stil.

Ga zitten en laat het op je inwerken.

Je kan niet meteen naar actie gaan.

Je zal eerst alles goed tot je door moeten

laten dringen.


Je hoeft ook niet meteen naar actie.

Voel wat de beelden bij je oproepen.

Voel wat voor gevoelens er bij je wakker worden.

Dat is het eerste waar jijzelf mee vertrouwd

moet raken.


Je zal overweldigd worden door de beelden

die je getoond worden.

De energie is volledig veranderd.

Je ziet alles door een andere bril.

Je hart danst.


Gun jezelf dit moment.

Gun jezelf deze ervaringen.

Ga naar je stilte en voel wat deze energie

je allemaal te vertellen hebt.


Je bent een nieuwe wereld binnen gestapt.

Er gaan nog meer mooie ervaringen volgen.


Je bent niet meer de mens die je was.

Je bent ook nog niet de mens die je gaat worden.


Jij bent op een cardiaal punt aangekomen.

Dat punt mag je vieren.


Je hebt het bereikt.

Je had het niet voor mogelijk gehouden.

Je voelde alle veranderingen.

Je kon niet begrijpen wat er allemaal met

je aan het gebeuren was.


Niemand kon je dit vertellen.

Niemand had ooit deze reis gemaakt.

Niemand heeft deze reis op jouw manier gemaakt.


Jij bent uniek.

Jouw reis was uniek.

Je bent hier aangekomen.


Blijf in de stilte en geniet van het moment.

Ik ben licht.

Ik ben liefde.

Ik ben.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul