Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 19 maart 2022

Het half volle glas

Het is te voelen.

Wij zijn zo veranderd.

Niets is meer wat het was.

Ik ben niet meer die ik was.

Ik ben een nieuwe mens.

Ik ben uniek.

Ik bezit nieuwe vaardigheden,

die verbonden zijn aan mijn nieuwe IK.


Ik ben een grote drempel overgegaan.

Ik heb deuren achter mij gesloten.

Ik voel en zie nu wie ik ben.

Ik ben….



Wat is er veel veranderd.

Wij zijn transparanter en veel lichter

van structuur geworden.

Alles gaat in een veel hoger tempo.

Oude vaardigheden zijn niet meer

naar boven te halen.

Wij denken…… het kan toch niet waar zijn.


Het is waar.

Wij zijn de schepper van ons eigen leven.

Door ons positief in te stellen,

zullen wij een positief leven scheppen.


Het glas is halfvol voelt heel anders dan

het glas is half leeg.


Bij het half volle glas kijk je naar het licht.

De schaduw valt achter je.

Bij het half lege glas, sta je met je rug naar

het licht en valt de schaduw voor je.


Het is zo simpel.

Wanneer je dus van het half lege glas uitgaat.

Zal je altijd in je eigen schaduw lopen.

Jij doet het zelf.

Jij bent de schepper.


Wat je uitzendt, trek je aan.

Wanneer dat je schaduw is,

zal je de schaduwen om je heen gaan zien.


Wanneer je je naar het licht keert,

zal het licht je verwarmen en verlichten.


Het is aan jou welke keuze je wil maken.

Ik weet het wel.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul