Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 20 mei 2021

Soms voel ik mij zo verloren

 Er is zoveel veranderd.

Wat is er nog over van ons oude leven?

Wij hadden het gevoel dat dat leven kalm

en rustig was.

Het voelde vertrouwd, al weten wij nu anders.


Soms is het in mijn hoofd een warboel.

Hoe krijg ik weer grip op mijn leven?

Hoe krijg ik mijn leven weer op de rails?

Hoe kan ik de overstap maken van hoe het was,

naar hoe het is?



Er gebeurt zoveel.

Ik zit met vragen en nog eens vragen.


Het is verwarrend.

Ja, ik weet het.

Ik durf het bijna niet uit te spreken.

Het is een bijzondere tijd, maar die verwarring

blijft in mij.

Zeg mij wat te doen.


Dit is iets dat je zal herkennen.

Je zal deze teksten ongetwijfeld door

je heen horen en voelen gaan.


Het universum zegt het volgende:

Mijn lieve kind, waarom twijfel je aan jezelf.

Waarom wil je weten?

JIJ weet, maar op een andere manier dan je “wist”.


Je probeert het nieuwe in het oude te persen.

Dat zijn twee heel verschillende werelden.

Die werelden lijken zelfs niet op elkaar.


Je kan de nieuwe wereld in niets vergelijken

met die oude, “vertrouwde” wereld.

Dat was een wereld in illusie.

Niets was waar in die beleving.

Alles was een illusie.


Die illusies werden als waarheid verteld.

Maar het was geen waarheid en zeker

niet JOUW waarheid.


Dat is wat de verwarring schept.

Jij denkt dat die illusie, waarheid was.

Niet is minder waar.


Jij gaat nu pas echt tot levensbloei komen.

Jij bent de oester in de schelp.

Je mag open om het licht te ontvangen,

dat er altijd voor je was.

Dat licht kon niet tot je doordringen,

omdat je omwikkeld was door de sluier van illusie.


Nu komt de ware mens naar buiten.

Die stapt uit de wereld van illusie.

Snap je je eigen verwarring?

Niets is te vergelijken.

Waarheid van licht en liefde kan in niets

vergeleken worden met een illusie.


Illusies zijn er niet.

De waarheid is er wel.

Je draait het om.

Je ziet dit als een illusie,

maar dit is de hoogste waarheid waarin de mens

kan en mag leven.


Nu gaat het echte leven pas beginnen.

Mijn lieve kind, neem jezelf voor waarheid

aan en weet dat je alles achter je mag laten in de

wereld van de illusie.


Jij bent zo welkom in die nieuwe wereld.

Jij bent geliefd.

Jij bent de waarheid.


Welkom thuis in je eigen waarheid.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul