Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 4 mei 2021

Er is geen toeval, wordt wakker

De laatste jaren is er veel gebeurd door

de transformatie van de aarde en van onszelf.

Daar kunnen wij allemaal ons eigen verhaal over

te vertellen.


Het is niet alleen een vermoeiende tijd,

het is vooral een bijzondere tijd.

Wij zijn door een zo bijzondere transformatie gegaan

en wij hebben ons tot een nieuwe vorm van mens-zijn ontpopt.


Dat was allemaal onderdeel van het “geplande”

proces.

Niets is toeval.

Het is allemaal – wat je toevalt.


In dit universele proces is niets aan het toeval

overgelaten.

Alles onderdelen in de diverse processen zijn

op elkaar afgestemd.


De lichtwerkers werden naar een hoog niveau

getild.

Niet bij toeval, maar omdat ze aan hun speciale

taak op aarde konden beginnen.

Het werkelijke lichtwerk.


Het aardse proces is een belangrijk deel van het

universele proces.

Het aardse proces in de 3D wereld moest naar

een diepte- c.q. hoogtepunt, zodat de mensen

in een vorm van verbazing zouden vervallen.


Heb je jezelf niet al diverse keren horen roepen:

“Dit kan niet waar zijn?”

Dat is je wake-up call.

Dat was de wekker die aan het aflopen was.

Genoeg is genoeg.


De oude wereld gaat in verval.

De nieuwe wereld wordt wakker.


Het is aan de nieuwe, wakkere mens

om nu op te staan en het heft in handen te nemen.


Niet de ander kan dit voor je doen.

JIJ bent hier gekomen om dit ZELF te doen.

Jij hebt levens lang staan trappelen.


Ik weet het zelf.

Ik heb de kennis.

Ik heb de ervaring.

Ik ben hier niet voor niets.


Hoe vaak heb je je dat horen zeggen?

Dacht je dat dat toeval was????

Niets is toeval.


Dus laat die transformatie lekker los.

Ga in je hoge trilling zitten.

Sla je vleugels uit.

Ga vliegen en zie wat er van je gevraagd wordt.


Neem je plek in.

Stroop je mouwen op.

De nieuwe wereld kan alleen verder ontwaken,

wanneer jij aan het werk gaat.


Wacht niet langer.

De tijd is NU.

Genoeg is genoeg.


Je hart vertelt je de weg.

Wat goed voelt, is goed.

Het licht schijnt je bij.

Er is geen toeval.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul