Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 13 mei 2021

IK BEN

Het is maar kort.

Het is ZO krachtig.

Daarmee zeg ik ALLES.


Wij spreken het zo gemakkelijk uit.

Kunnen het uitspreken als ademhalen.


Er zit een hele wereld, ja eigenlijk een

universum aan energie in die woorden.



IK ben.

Daarmee geef ik aan dat ik weet wie ik ben.

Dat ik weet wat ik kan.

Dat ik weet dat ikzelf het hoogste goed op

aarde ben.


Dat ik thuisgekomen ben in mijzelf.

Dat ik alle deuren in mijzelf heb mogen openen.

Dat ik mijzelf zie staan.

Dat ik mijzelf eer onder alle omstandigheden.

Dat ik liefdevol ben naar mijzelf.

Dat ik mijzelf vergeven heb voor mijn verleden.

Dat ik mijzelf zal eren.

Dat ik……


Ja, zo zijn er nog veel meer aanvullingen.


Wij spreken het zo gemakkelijk uit.

Het grote verschil zit hem in het uitspreken

van woorden of het voelen van de emotie bij het

uitspreken van deze woorden.

Dan voelen wij het gehele universum.


In het verleden spraken wij woorden uit.

Dat waren afgebakende gevoelens.

Nu zijn wij getransformeerd en spreken wij

emoties uit.


IK ben, zijn alle universa en levens waarin

wij ooit hebben geleefd.


Wij laten onze spirituele begeleiders weten,

dat wij onze plek kennen.

Dat wij onze gevoelens uit vorige levens kennen.

Dat wij de verbindingen met hen kennen.


Dat wij weer volledig in die bewuste verbindingen

terug willen.

Dat wij ons daar geheel bewust van zijn wanneer

wij die belangrijke woorden van “Ik ben” uitspreken.


Daarmee stappen wij weer terug in onze kracht.

Komen wij in open verbinding te staan met het

universum.

Daarmee openen wij alle deuren en deurtjes

die wij in ons hebben.


Door de woorden “Ik ben” uit te spreken

pak je de handen van je spirituele begeleiders.

Dan voel je dat je het niet alleen hoeft te doen.

Dan maak je de lemniscaat weer dicht.


De woorden IK BEN lijken zo simpel.

Ja, zo keken wij daar ook tegenaan.


Onze werelden zijn getransformeerd.

Wij zijn getransformeerd en zo ook onze

communicatie.


Alles heeft andere vormen aangenomen.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul