Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 2 november 2020

Wij naderen een grote ijsberg

Wij hebben er tijden naar uitgekeken.

Meer duidelijkheid, meer openheid.


Maar het zal anders zijn dan wij dachten.

Het is niet zo maar een krant die op de deurmat valt.


Het is zelfs voor mensen die denken dat zij weten

wat er naar de openheid komt, niet te begrijpen.

Er komt meer dan gedacht.


Het is alsof wij naar een ijsberg varen.

Je ziet een top, maar het grootste deel zit onder water.


Het universum heeft de leiding en zal dit zo goed

mogelijk laten plaatsvinden.

Sla je vooral niet op je borst, omdat je denkt dat

je weet wat er gaat komen.

Dat weten wij niet………

Wij hebben vermoedens.

Net zoals je naar die ijsberg kijkt en probeert

in te schatten hoe groot hij in werkelijkheid is.


Wij zijn in onze transformatie is een heel bijzonder deel

terecht gekomen.

Onze eigen pijn uit het verleden wordt met een deken

van liefde bedekt.

Die pijnen verliezen hun “kracht”.

Juist om de mens naar het NU en deze tijd te leiden.


Toch ben je veel gevoeliger en dat is nu een opdracht

om daar balans in te vinden.

Je hebt soms moeite om buiten je veilige cocon te komen.

Het voelt zo anders dan in je eigen veiligheid.


Blijf goed met jezelf verbonden.

Voel dat JIJ nu zover bent gekomen dat je

in volledige verbinding staat met het universum.

Je hebt contact met je hogere zelf.

In de stilte krijg je antwoorden op je vragen.

Je merkt dat je per dag sterker geleid wordt.


Dat je tijd nodig hebt in stilte.

Daar vind je je veiligheid en je verbinding.


Werk met je energie.

Het maakt niet uit op welke manier.

De manier waar je aan denkt, is de manier om

mee te werken.


Twijfel niet aan jezelf, daar is geen enkele noodzaak voor.

JIJ bent goed zoals je bent.

Je bent sterk, daarom ben je hier.


Je bent omgeven door licht.

Dat is je leiding, dat is je houvast.

Je weet dat wij naar de openheid komen.

Niet vandaag, niet morgen, maar wel heel binnenkort.


We wisten het, wij weten het.

Lichtwerker werk met je licht.


Ik ben licht

Ik ben liefde

Ik ben


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul