Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 10 november 2020

Het einde van de dualiteit is in zicht

Voel je die verdeling?

Die is goed….

Die is van het andere kamp.

Je voelt het.


Dat is precies de bedoeling van het universum.

De mensen voelen nu het afgescheiden zijn van elkaar.


Maar dat is niet de realiteit.

Want alles is verbonden.

Afscheiding wordt gevormd door het ego.


Het ego voert zijn zwanendans op.

Nog één keer wil het ego laten zien waartoe

het in staat is.

Wat het ego met ons doet.


Wij zien het.

Alles beweegt, alles trilt.


Ben jij daarmee bezig, dan praat ik liever niet met je.


De universele processen zitten zo in elkaar.

Wij staan op het uiterste puntje en wij weten wat er

dan gaat gebeuren.


Ja wij gaan over de top.

Wij gaan een nieuwe periode

periode binnen.


Niet de periode van dualiteit,

maar de periode van trialiteit.

Vader – Zoon en Heilige Geest,

zij worden weer verbonden.

Zij gaan weer deel uitmaken van ons proces.


Niet het aardse maakt de dienst uit,

maar het universele.

Niet de aardse trilling, de 3D,

maar de hoge, universele trillingen.


De poorten van de hogere dimensies waren al geopend.

Maar nog lang niet voor iedereen zichtbaar en voelbaar.


Morgen het portaal 11-11.

Dat brengt ons naar de opstap voor de 12-12 en de 21-12.

Het is een bijzonder jaar en wij zijn er nog niet.


Blijf met jezelf verbonden.

Jij bent ook een trialiteit.

Jij, je ziel en je hogere zelf.

Die zijn nu weer volledig met elkaar verbonden.


Het is aan ons om daar weer mee om te leren gaan.

Wij stappen een nieuwe periode binnen.

De dualiteit staat op een hoogte- / dieptepunt,

dan is de wending nabij.


Wij gaan het hoogje over naar de trialiteit.


Dan zal ons hart zich volledig gaan openen.

Dan is er geen jou en mij meer.

Dan is ONS een feit.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul