Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 15 november 2020

Ongeloof, verdeeldheid en ego op hun top

Wij voelen het tot in al onze cellen.

Alles trilt in afwachting.

Het licht wordt met de dag sterker.

Wij gaan weer nieuwe fases binnen.


Alles zal over de top gaan, alvorens het kan vernieuwen.

Vernieuwen en veranderen.

De wereld is nog bijna nooit zo verdeeld geweest.


Lichtwerkers allemaal tezamen op weg naar eenheid.

En toch zijn die groepen in verdeeldheid.


Het is het ego dat nog zijn plek eist.

Hoe kan jij dat geloven?

Wat jij zegt kan ik niet achter staan.


Dit is geen eenheid.

Dit is geen samen.

Dit is verdeeldheid ten top.

Het ego is aan zet.

Nog steeds.


Wij willen samen met elkaar in een nieuwe

wereld leven.

Een wereld waarin iedereen in zijn eigen waarheid

mag leven.


Wij zijn zelf nog zo verdeeld.

Zo verdeeld dat wij het licht verdelen.

Het licht niet naar het grootste doel van

de lichtwerkers zenden,

maar naar de plek waar ons ego ons in doet geloven.


Wanneer wij ons dit bewust zijn,

dan gaan wij de idioterie daarvan inzien.

Is jouw geliefde vriend minder, omdat hij iets ander ziet

dan dat jij dat doet?

Kan je daarom geen liefde meer voor hem voelen?


Is dat de ON-voorwaardelijke liefde van een lichtwerker?

Of is dat egotripperij van een mens die nog voor een deel

onder invloed staat van de lagere energietrilling?


Wij willen licht en vrede op onze wereld.

Wij willen een einde aan verdeeldheid.

Verdeeldheid dat tot zoveel geweld heeft geleid.

Levens en levens lang waren wij daar slachtoffer

en getuige van en….. nog willen wij niet dat

punt niet loslaten.


Het is goed om hier eens bewust bij stil te staan.


Wij willen die nieuwe wereld.

Wij willen dat iedereen in liefde en vrijheid kan leven.

Dan….. zullen wij ons op weg van ON-voorwaardelijke

liefde moeten begeven.


Dan is het goed dat jij gelooft wat je gelooft.

Misschien kan ik het niet begrijpen,

maar jij bent mij lief en ik wil ON-voorwaardelijk van je houden.

Dus accepteer ik dat jij een standpunt hebt,

dat ik niet kan begrijpen, maar ik accepteer je als mens

en daarom mag jij zijn die je bent.


Zo maken wij eenheid in groeperingen.

Zo komen onze harten in verbinding.

Zo zijn onze harten in licht en liefde verbonden.


Dat licht zal iedereen verlichten.

Dat licht zal iedereen vrij maken.

Dat licht zal iedereen doen ontwaken.


Namasté

Ik zie het licht



Martha Krul