Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

woensdag 4 november 2020

Voel, de wereld is veranderd……

De wereld is in de ban van belangrijke verkiezingen.

Met de uitkomst van die verkiezingen zou er heel veel

kunnen veranderen.


Inmiddels is de wereld zelf veranderd.

Wij zijn NU vanuit het Vissentijdperk het Watermantijdperk

binnen gegleden.

Je kan het voelen.

De wereld is niet meer hetzelfde.


Het transformatieproces gaat door.

Niet alleen in ons als mens,

maar ook in de wereld.

Het universele plan ontrolt zich verder.


Wij hebben onszelf moeten ONT-dekken.

Hebben intensief geleerd en ondervonden wie wij zelf zijn.

Wij hebben ogemerkt dat wij mede-scheppers zijn.

Dat wij heel goed onze eigen toekomst kunnen manifesteren.

Dat de kracht in onszelf ligt.


Wij zijn een nieuw tijdperk binnen gegaan.
Wij gaan NU voelen en weten dat wij de scheppers zijn.

Dat wij het zelf zijn die het heft in handen moeten nemen.

Dat wij onze eigen plannen voor de toekomst kunnen creëren.


De “macht” ligt niet meer bij de ander,

maar in onszelf.

Daarom voel je ook veel verzet tegen al

die opgelegde regels.

Die processen lopen niet voor niets parallel.

Doordat je jezelf in het nauw gedrongen voelt,

ga je naar je eigen kracht.

Dat is precies de bedoeling van dit universele plan.


Niet de ander, maar jijzelf voelt en “weet” waar je

volgende stappen liggen.

Dit watermantijdperk is een tijdperk van welzijn.

Niet alleen voor Moeder Aarde maar ook voor de mens.

Deze periode is een periode waarin wij het welzijn

van de aarde meewegen in het welzijn van onszelf.


Laat je eigen ideeën opborrelen.

Deel ze met de ander.

Voel dat je innerlijke vuur oplaait en

dat je in je eigen kracht gaat staan.


Het is niet zoals in de lagere dimensies van je “macht” opeisen.

JIJ weet dat je in je eigen kracht staat.

Dat je daardoor zelf de schepper van je eigen waarheden bent.

In deze hogere dimensies is het heel subtiel voelen waar

staat er een deur voor mij open?

Waar voert mijn pad mij heen?

Waar ligt mijn hart?

Waar word ik blij van?

Je zal heel gemakkelijk gelijkgestemden vinden.

Door die verbindingen worden krachten gebundeld.

Worden creaties versterkt.


Wij zijn het zelf die nu aan die nieuwe maatschappij

gaan werken.

Denk niet, dat kan niet.

Het is je denken dat je beperkt.

In de hogere dimensies staan vele deuren niet in het slot.

Het is aan jou te voelen en even te proberen of die

deur je geen toegang kan geven tot……


Voel dat je dat het NU de tijd is om te komen met

ideeën waar je al heel lang onbewust mee bezig was.

De tijd is NU.


Hou je denken in de gaten.

Niemand belemmert jou die weg op te gaan.

Dat is alleen je eigen denken dat daar belemmeringen

aanbrengt.


De tijd is aan jou.

Pak het met beide handen aan en ONTwikkel

wat je al heel lang in je voelde kriebelen.


De tijd is aan jou.

De tijd is NU.


Namasté

Ik zie het licht



Martha Krul