Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 3 november 2020

Lichtwerkers worden gridwerkers

Lichtwerkers werken met licht.

Haha, zal je zeggen.

Dat is een open deur.

Gelukkig wel.


Nu wordt er van de lichtwerkers gevraagd

om een stapje verder te gaan.

Nu gaan wij gridwerkers worden.


Als lichtwerker heb je de taak je eigen licht

goed te verzorgen en te onderhouden.

Te zorgen dat het sterk brandt en zichtbaar is.


De gridwerker is de verbinder.

Die gaat een stapje verder.

Die verbindt, zijn eigen krachtig licht,

aan dat van een andere lichtwerker.


Dat kan in gedachten zijn.

Dat kan in een gesprek zijn.

Energie kent geen grenzen.

Dit kan je over de gehele wereld doen.

Dat is ook de bedoeling.


Er ontstaat dan een netwerk van licht.

Wij kennen dat netwerk al.

Wij hebben er een voorstelling van.


Dat net heeft een transformerende werking.

Daarom wordt nu aan alle lichtwerkers gevraagd,

om aan het grid (raster) te gaan werken.

Iedere keer dat je eraan denkt, maak je een

verbinding naar een andere lichtwerker.


Ben je visueel ingesteld, dan zal je zien waar

op dat moment extra licht wordt gevraagd.

Dat ga je dan ondersteunen.


Je hebt er een belangrijke taak bij.

Wij hebben gezien dat wij naar het moment

van openheid gaan.

Veel vuil zal uit de “beerput” komen.

Het zal deining geven en daar is dat grid

voor bedoeld.


Je kan dat grid zien als een laken dat over de aarde

komt te liggen.

Volledig verbonden aan de vele, vele lichtwerkers.

De zware energie die los gaat komen wordt

opgevangen in dat “laken”, die grid.

Dat grid transformeert die zware energie naar een

mooie en lichte energie voor het het universum

binnen kan gaan.


Het is een prachtig instrument waarmee de

lichtwerkers nu gaan werken.

Het is niet moeilijk, maar wel een heel bijzondere taak.


Ons lichtwerk krijgt weer een nieuwe taak erbij.

Wij hebben het verleden los gelaten.

Wij leven in het NU.

Wij gaan met elkaar verbonden op weg naar een verlichte

nieuwe wereld.

Wij zijn de volgende stappen aan het zetten.


Ik ben licht

Ik ben liefde

Ik ben


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul