Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 20 juli 2020

Van 3 naar 5D een periode van tegenstrijdigheden


In de 3e dimensie is voornamelijk het ego aan het woord.
Het ego laat ons strijden.
Niet in de laatste plaats tegen onszelf.

Wij zullen niet opgeven.
Ik kan dat, ik zal het laten zien……
Al maar door gaan.
Vooral niet stoppen.
Wat zouden die anderen daar wel van denken?

In de 5e dimensie is alles licht en luchtig.
Vrolijk, lieflijk.
Het licht dat leidt ons.
De liefde omgeeft ons.
De vrolijkheid van ons innerlijke kind komt weer vrij.
Er mag gelachen worden, graag en veel zelfs.

Het denken en doen vanuit die 3e dimensie blijft ons
zoveel mogelijk blokkeren.
Zuchtend en steunend gaan wij onze weg.

Het universum ziet het aan.
Het universum kent je beter dan jijzelf.

Het is een tijd van tegenstrijdigheden.
Het universum nodigt je uit om naar de nieuwe hogere dimensies
door te stromen.
Jij blijft vasthouden aan de oude manier van leven.

Ik kan toch niet loslaten.
Ik moet zorgen voor.
Ik kan niet opgeven, zeker niet nu ik al zover ben gekomen……

Je hebt wel 100 redenen om niet los te laten.
Heb je die alle 100 afgewerkt,
dan heeft je ego nog een volgende voorraad.
Er zal geen einde aan komen wanneer je jezelf
toestaat in die tredmolen te blijven lopen.

JIJ zet jezelf gevangen.
De deuren en harten in het universum staan wijd open.
Er wordt gezongen en gedanst.
Het is er licht en luchtig.

Maar loslaten.
Ik kan toch niet naar een feest,
wanneer ik te zorgen heb voor.
Ik heb mijn verantwoordelijkheid te nemen……

Het universum kent jou en je omstandigheden.
Het universum vraagt je los te laten,
zodat het universum voor je zorgen mag.
Dan kan je blij zijn.
Dan kan je zingen.
Dan wordt je geleid van moment naar moment.

Dan kan je gaan rusten.
Dan zal je zien dat de kleuren om je heen van kleur zijn veranderd.
Dan zal je begrijpen dat je nu eerst mag genieten,
om je zodoende helemaal op te laden en dan pas
verder te gaan met je dagelijkse bezigheden.

Die bezigheden zullen je anders overkomen.

Het is als het maken van een grote puzzel.
In de 3e dimensie zocht je stukje voor stukje.
De kantjes, de hoekjes, kleur bij kleur.

In de 5e dimensie maak je op een heel andere manier die puzzel.
Je gaat in alle rust zitten en je krijgt stukje voor stukje aangereikt.
Niet door een fysieke hand, maar door je aandacht naar het stukje
te brengen dat je nodig hebt om aan te leggen.

Zo gaat het universum om met mensen die hard hebben gewerkt aan zichzelf.
Die nu mogen rusten en genieten in die hogere dimensies.

Aan jou de keuze.
Laat je iedereen zien hoe sterk je bent en zoek je je eigen stukjes van de puzzel?
Of zeg je tegen je universele begeleiders, jullie zijn zo lief en goed voor mij.
Ik kan jullie nog meer vertrouwen dan mijzelf.
Ik geef je mijn beide handen en laat mij meenemen in jullie begeleiding.
Dan kan ik uitrusten en komt mijn leven in een stroomversnelling terecht.
Dan kan ik vele puzzels maken.
Geen puzzel zal te moeilijk voor mij zijn.
Want jullie kennen mij en geven mij de richting.
Samen met jullie kan ik het leven aan.

In licht en liefde zal er dan voor mij gezorgd worden.
Daar ben ik aan toe, na al die jaren van hard werken.

De keuze is niet moeilijk.

Het is zeker geen gezichtsverlies om los te laten.
JIJ krijgt precies wat je nodig hebt.
Zo werd dat “vastgelegd” voor dat je naar de aarde ging.
Het universum weet daar alles van.
JIJ gaat dan weer zien door los te laten…..


Namasté
Ik zie het licht

Martha Krul

Everything in our life we attract, like it or not. Choose what you want to attract or manifest and your life will change dramatically!  #inspirational #motivational #inspirationalquotes #inspiring #quotes #life #lifequotes #motivate #inspirationallifequotes