Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 27 juli 2020

Jij bent nooit alleen


Heb jij gevoeld dat ik vannacht bij je was?
Ik kwam niet alleen.
Ik wordt begeleid door velen in energie.

Ik weet dat je voelt dat je in de nacht niet alleen bent.
Dat klopt.
Wij zijn er voor je.
Wij waken over je en zijn er om je te helpen.
Dat wist je toch?

Je kan in de nacht zo onrustig zijn.
Wij zijn er om je vast te houden.
Wij zijn er om je in je proces te ondersteunen.

Wij doen alles voor je wat in ons vermogen ligt.
Verbaast je dat?
Nee toch….?
Jij weet dat toch?

Zodra jij rustig ligt en je overgeeft aan de rust,
komen wij en gaan aan het werk.
Halen weg wat wij weg mogen halen,
brengen je wat wij je mogen brengen.

Wij letten alle nachten op je.
Je bent ons zo dierbaar.

Wij komen in groepjes en wisselen elkaar af.
Ieder die bij je komt heeft zijn eigen taak.

Wij ondersteunen je ontwikkeling.
Wij proberen je naar een volledige, ontspannen rust te brengen.
Dat kunnen wij alleen wanneer jij in diepe slaap bent.
Alleen dan kunnen wij aan je werken.

Jouw werk op aarde, wordt in de nacht door ons aangevuld.
Soms zal je het merken dat wij er waren.
Soms halen wij je zelfs uit je lichaam.
Daarna leggen wij je liefdevol terug.

Je zou het kunnen merken.
Je zou je bij het ontwaken “anders” kunnen voelen.
Wij doen alles in grote liefde voor je.
Je bent ons aardse kind waar wij altijd al heel veel van hebben gehouden.

Wees niet bezorgd.
Er zijn er veel meer die voor je zorgen dan jij
in de gaten hebt.
Alles wordt in liefde gedaan.
Wij staan liefdevol aan je zijde.

Jij hoeft ons niet te roepen.
Wij komen als vanzelf.

Wanneer je je onrustig voelt,
laat dan los en geef je over.
Wij zijn er altijd voor je.

Wij hebben geen namen.
Dat is bij ons ook niet nodig.
Wij zijn in de energie.
Net als jij energie bent.

Ook al zie je ons niet,
avond aan avond zijn wij er.

Jij bent nooit alleen.
Je zou eens moeten weten…….