Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 13 juli 2020

Stilte voor de storm


De kijk op onszelf is aan het veranderen.
Wanneer wij terugkijken naar wie wij waren rond
het jaar 2012 en naar wie wij nu zijn in het jaar 2020,
dan is er veel veranderd.

Het proces is heel bijzonder opgebouwd.
Eerst een ontwikkeling in onszelf.
Dan gaan onze ogen open en gaan wij in het nieuwe licht
zien wie wij werkelijk zijn.

Wij gaan nu de zuiverheid en de puurheid van onszelf zien.
Daardoor ontdoen wij ons van de oude blokkades en komen
wij als de vlinder uit de cocon.

Door in realiteit te zien wie wij zijn,
kunnen wij volledig gebruik maken van onze krachten,
wijsheid en inzichten.
Dit is nodig om “klaar” te zijn voor het volgende deel in
het spel op aarde.

Wij krijgen nu even een korte periode van stilte voor de storm.
Het dagelijks voelen en ervaren hoe je in elkaar steekt.
Herkennen wie je nu werkelijk bent in de realiteit in plaats
van in de illusie.
Stilte en meditatie gaan je daar bij helpen.

In de illusie worden zaken vervormd onder invloed van ons ego.
Nu komen wij in de realiteit en gaan wij zien en ervaren wie wij
werkelijk zijn.

Het sterke licht ondersteunt onze kijk op de wereld en op onszelf.

Wij krijgen een korte periode van “rust” om te oefenen.
Hoe ga ik nu met dingen om die mij raken?
Hoe ga ik om met mijn eigen veiligheid?
Hoe ga ik nu om met vertrouwen?
Hoe kan ik loslaten wat mij nog tegenhoudt?
Hoe kan ik het grotere plaatje zien van de overgang van de
oude naar de nieuwe wereld?

Dit zijn vragen waar wij in het volgende onderdeel van
dit boeiende spel op aarde mee te maken krijgen.

Ga in “rust” en stilte dieper op de realiteit in van jezelf.
Voel hoe je in die nieuwe realiteit anders op dingen gaat reageren.
Merk dat je anders naar dingen gaat kijken.
Er is een groot verschil tussen leven in de illusie
en leven in de hogere dimensie en realiteit die er nu is.

Het lijkt misschien allemaal ingewikkeld.
Dat is het zeker niet.
Je wordt met liefdevolle duwtjes verder gestuwd.
Je gaat je verbinding met het universum sterker voelen.
Daardoor groei je heel snel in je vertrouwen.

Doordat het volgende stuk van het spel weer zwaarder
wordt is het heerlijk dat je vertrouwen voor die tijd is versterkt.

Dat gaat je letterlijk ruggensteun geven.

Aan alles is gedacht.
Weet dat het licht er als is.

Er zit nog een stuk “verduistering” voor.
Het gaat lukken om die nieuwe wereld vorm en gestalte te geven.
Dat is geen illusie, dat is werkelijkheid.

Namasté
Ik zie het licht

Martha Krul

Lionsgate Portal Art Print by Lori Menna.  All prints are professionally printed, packaged, and shipped within 3 - 4 business days. Choose from multiple sizes and hundreds of frame and mat options.