Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 11 juli 2020

Geef mij je hand…..


Het kind in ons is gewekt.
Wij hebben in vele levens, veel geleerd.
Nu gaan wij leren omdat in de praktijk te brengen.

Onze hartverbinding is geopend.
Staat volledig open.
Het licht en de liefde kan stromen.

Door in de hoge energie trilling te zijn,
kijken wij op een andere manier naar het proces op aarde.
Dat proces op aarde speelt zich voor een belangrijk deel
af in de lagere dimensies.

Door de mantra
Ik ben licht, ik ben liefde, ik ben
uit te spreken, maak je verbinding met de hogere dimensies.
Op die eenvoudige manier gaat je energie trilling omhoog.
Hoe eenvoudig wil je het hebben?

Iedere keer dat je aan die mantra “denkt”,
spreek je die mantra, in jezelf of hardop uit.

Je bewustzijn is aan het veranderen.
Je gaat je van veel meer dingen bewust worden.

Je “denkt” dat je zelf aan dingen denkt.
Je gaat merken dat dat meestal niet het geval is.
Het universum geeft je liefdevolle duwtjes in de richting.

In die lagere dimensies heb je het gevoel dat je het zelf doet.
In de hogere dimensies ga je merken dat je hulp krijgt en
dat die je met liefdevolle duwtjes in een richting proberen te sturen.

Alles wat je “ziet, denkt, voelt, ruikt, etc.” neem het voor waar aan.
Twijfel niet. Des te minder je twijfelt des te sneller zal je je
verder open stellen voor dit stuk van je ONT-wikkeling om
intensiever met het universum te gaan samen werken.

Dit stuk ontwikkeling is belangrijk voor je.
De volgende episodes in het spel gaan zich aandienen.
Jij komt daar het gemakkelijkste doorheen,
door hand in hand met het universum te gaan.

Zie het als volgt.
Je krijgt de opdracht door een veld vol landmijnen te lopen.
Je kan dat op twee verschillende manieren doen.
Je kan het heft in eigen handen willen houden.
Je eigen weg willen bepalen.
Ik doe het zoals ik denk dat ik het moet doen……..

Dan zal je niet ver komen.
Je hebt maar twee benen en je zal er snel eentje “kwijt” zijn.

Door hand met het universum te gaan, krijg je iedere stap
aangegeven.
Zij overzien het volledige veld dat je te gaan hebt.
Zij houden zoveel van je dat ze je alleen maar in liefde
willen dragen.
Het is aan ons om ons daarvoor open te stellen.

Die periode is nu aangebroken.
Het universum kent je pad.
Weet hoe het gaat lopen.

Het universum laat je onderweg de kennis opdoen
die je verder op je pad nodig zal hebben.
Dus soms denk je dat het universum je in een “val”
heeft laten lopen, of dat jij de tekens niet goed hebt gezien.
Dan is dat stukje om je kennis te laten opdoen die je
verder op je pad nodig hebt. Je begeleiding is liefdevol.

Aards hebben wij een horizontaal gezicht op zaken.
Het universum kijkt op een heel andere manier naar jou en
heeft OVER-zicht op ons pad en het proces waarin wij nu
actief een belangrijke rol vervullen als lichtwerkers.

Het is een boeiend spel.
Je zal regelmatig met ??? in je ogen zitten.
Maar door je aanwijzingen te volgen,
zal je vaak glimlachen over de wijze waarop
ze met je om gaan.
Liefdevol en een diep respect hebben zij voor ons.
Zij zullen je nooit laten “vallen”.

Het allerbelangrijkste is niet twijfelen.
Je gaat hun tekens steeds beter herkennen.
Zij zullen de tekens zodanig naar je sturen,
dat JIJ ze begrijpt.

Je mag altijd aan ze vragen om het op een nog duidelijker
manier te doen.

Je zal regelmatig iets op je kruin voelen kriebelen.
Dat is hun manier om je te laten weten dat ze bij je zijn.
Dat ze je in hun bescherming mee willen nemen
en zodoende HUN licht op je pad te laten schijnen.

Dit is de mooiste manier om je leven te leven.

Het spel dat op aarde wordt gespeeld.
Het universum zit aan de knoppen.
Het universum heeft de leiding.
Het licht gaat komen op Moeder Aarde.

Ik heb het al gezien.

Wij krijgen eerst een stuk duister waar wij doorheen zullen moeten gaan.
Het universum wil ons beschermen en begeleiden,
zo goed zij kunnen.
Het is aan ons om daar gebruik van te maken.
Je woont op de planeet van de vrije wil.
Het is aan jou om je eigen keuzes te maken.

Ik weet het.
Ik ben in volledige verbinding met het universum.
Zij leiden mij al vele, vele jaren.

Ik ben licht, ik ben liefde, ik ben.

Namasté
Ik zie het licht

Martha Krul

Letting Go Art Print by Alisha Lee Jeffers. All prints are professionally printed, packaged, and shipped within 3 - 4 business days. Choose from multiple sizes and hundreds of frame and mat options.