Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 6 juni 2021

Mijn meditatie van 06-06-2021

Ik werd meegenomen in prachtige blauwe energie.

Dezelfde kleur blauw die ik zie wanneer ik naar

het mooie portaal van 6-6 kijk.

Het is een intens koningsblauw.

Het doet ook denken aan het blauw van de Pleiaden.


Ik heb deze kleur ook een hele tijd geleden gezien,

toen ik meegenomen werd door de buitenaardsen

naar het Witte Huis.

Zij lieten mij toen al zien wat hun werkaandeel is in

het brengen van het nieuwe licht op aarde.



Er werd mij nu iets heel nieuws getoond dat ik niet

eerder had gezien.

Vele mensen kijken nu uit naar contact met hen.

Dat gaat heel mooi in zijn werk.

Wanneer je contact wil met hen,

gaat er op aarde een soort lichtje branden.


Zij maken energetisch contact met het lichtje

dat zijn “zien”.

Zij voelen dan of deze persoon hulp nodig heeft.

Zij richten zich op die lichtjes en voelen.

Is er hulp nodig dan bepalen zij of ze er wel of

niet op dat moment op in willen gaan.


Iedere hulpvraag wordt zo energetisch ingevoeld

en zo wordt bepaald wat ze met die vragen gaan doen.


Zij zien en voelen natuurlijk veel intensiever dan

wij en zij kunnen dit in hoog tempo doen.

Ook kan er bepaald worden of iemand opgehaald

wordt om in een UFO behandeld te worden.


Sommigen van jullie zullen dat zeker al eens hebben

meegemaakt.


De samenwerking met de buitenaardsen

wordt met de dag sterker.

Voornamelijk omdat de mensen hun angsten hebben

laten vallen en er opener over zijn geworden.


Het licht dat wij met elkaar vormden

was immens.

Een heel groot licht dat de aarde nu in totaliteit

verlichtte.

Alle delen van de aarde werden in het licht gezet.

Het was prachtig om te zien.

Je voelt dat de energie op aarde aan het veranderen is.

De trilling van de aarde wordt steeds hoger.

Het was weer een heerlijke meditatie.

Ik heb ervan genoten.

Ik hoop jij ook.


Martha Krul