Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 24 juni 2021

Ik ben geliefd, ik ben ok

Deze tekst kwam bij mij langs en ik voel

dat dit een belangrijke tekst is.


Weten dat je geliefd bent.

Dat is een les waar wij ons in vele levens

mee bezig hebben gehouden en telkens kwam het

onderwerp terug.



Het universum roept het voortdurend.

Wij houden van jullie.

En oh hoe gemakkelijk gaan wij weer over naar

de dingen van alle dag.


Wij stellen ons leven zo in dat wij “denken” dat

wij geliefd zullen zijn om wat wij doen.

Dat is juist het onderscheid.

Je bent geliefd, ongeacht wat je doet.


Je hoeft niets te doen om geliefd te zijn.

Je bent geliefd.

Je bent een goddelijke schepping en ieder

mens is daardoor geliefd.


Wij denken dat wij die trede van geliefd zijn

pas verdienen door goede werken te doen.

Daardoor “veroordelen” wij onszelf keer op keer.


Je komt op aarde als een geliefd mens.

Die gaat op aarde zijn eigen leven leiden,

maar is en blijft een geliefd mens.


Alles dat een ziel heeft is onderhevig aan de

transformatie.

Alles dat een ziel heeft is geliefd.


Nu wij in de hogere trillingen komen gaan wij

dat voelen en zien.

Wij komen dichterbij de BRON en voelen de

ON-voorwaardelijke liefde die in verbinding

met ons staat.


Wij kunnen die liefdesverbinding alleen voelen,

omdat wij in die frequentie verbonden zijn.

De mens ontvangt de liefde, omdat de mens een

geliefd wezen is.


Alles is verbonden.


Je bent geliefd.

Het zit in al je cellen.

Het stroomt door je hele wezen.


Je wordt niet pas geliefd door je handelen.

Je bent geliefd en daardoor ga je zo handelen.


Nu wij zo hoog in de trilling verbindingen voelen

en zien, weten wij dat ook.


In die hogere dimensies is het zo sterk te voelen.

Je kan er niet meer omheen.

Dat is juist wat ons kan verwarren.


In de lagere dimensies was hier geen ruimte voor.

Je werd met kerkelijke dogma’s overspoeld.


De mens is van nature geliefd.

De mens is liefde.

De mens is licht.


In het verleden heeft men veel pogingen ondernomen

je die liefde te ontnemen.


Iets dat God je gegeven heeft,

kan niemand je ontnemen.


JIJ bent geliefd.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul