Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 24 mei 2016

Glimlachen doe je mee?

Ik deel mijn licht…..JIJ ook?

Hoe kan je energie vermeerderen door deling?

Dat is de vraag die ons bezig houdt.

Vandaag las ik een artikel over iemand die met een grote glimlach op zijn gezicht onze afval van de straat opruimt. 
Hij kijkt naar de mensen en ziet dat ze somber zijn, dat hun gedachten bezig gehouden worden. 
Hij spreekt ze aan en zegt: “Hier is het zonnetje”. Het is een donker gekleurde jongeman, die dit zegt. Hij vertelt dat de mensen daarop reageren. Ze lachen, hij doorbreekt daarmee vaak hun sombere gepeins.

Ineens is daar het licht dat begint te schijnen.

Ja zo werkt het.
En het gaat nog verder.

Wanneer wij gaan glimlachen, gaan de mensen om ons heen ook glimlachen.
De energie die wij delen, trekt gelijke energie aan…..
Dus door je licht te delen, trek je licht aan.

Niet alleen jij gaat anders naar de dingen kijken. 
Het werkt aanstekelijk en de mensen om je heen gaan ook anders naar de dingen kijken.
Zo vergroten wij de positieve energie. Heel gemakkelijk toch?

Wat kost een glimlach. Het maakt jezelf blij. 
Je voelt je hartchakra trillen.
Maar die trilling raakt ook de ander heel intens.

Wanneer wij samen die liefdevolle trilling, het licht, verspreiden en daar ook mee bezig blijven, maken wij de groep steeds groter. Wij voelen ons dan zelfs even gedragen door elkaar.

Het is zo simpel. Wij zoeken het vaak veel te ver.

Deel je je licht samen met mij?
Glimlach je mee?

Wij gaan het zien, wij gaan het ervaren!



Tot gauw