Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 6 mei 2016

De liefde voor jezelf en zelfvertrouwen......

Liefde voor jezelf.....zelfvertrouwen
Liefde voor jezelf heeft veel te maken met zelfvertrouwen. 
Zelfvertrouwen is letterlijk jezelf vertrouwen. 
Wanneer wij geen liefde voor onszelf hebben, kunnen wij ons zelf niet vertrouwen. Zo simpel ligt dat.

Door het om te keren.
Ik heb vertrouwen in mijzelf en dat oprecht en hardop uit te durven spreken, versterken wij ons zelfbeeld en daarmee de liefde voor onszelf.

Zo zie je hoe sterk deze begrippen met elkaar verbonden zijn.
Weinig zelfvertrouwen heeft dus veel te maken met weinig liefde voor jezelf.

Kijk eens in de spiegel. Neem daar eens rustig de tijd voor. 
Kijk jezelf eens diep en in volle rust in de ogen.
Zie je daar dat mooie mens waar je al jaren mee samen leeft.

Wij leven in een periode waarin wij steeds sterker het licht in de ander zien. 
Kijk rustig in die spiegel en ga het licht in jezelf zien.
Dat licht is er al jaren. Wij waren te druk met andere dingen. 
Wij zagen ons eigen licht niet. Maar daar komt verandering in.

Wij gaan steeds sterker uitdragen. 
Jij bent jouw licht en ik het mijne. 
Samen zullen wij licht brengen en elkaar versterken.
Wij versterken daarmee de liefde voor onszelf, maar ook ons zelfvertrouwen. 

Door meer van jezelf te houden, durf je meer op jezelf te vertrouwen.
Dus groeit onze liefde voor onszelf en gelijk tijdig ons zelfvertrouwen.
Mooi meegenomen toch?

Tot gauw


Verstuurd vanaf mijn iPad