Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 20 februari 2022

Vandaag 20-02-2022 een bijzondere dag

Vandaag een krachtige energie.

Vanaf de Volle Maan tot en met het bijzondere

portaal van 22-02-2022 is de energie

krachtig en heel bijzonder.

De mensheid staat op het punt grote stappen

te zetten in de transformaties.


Met de Volle Maan kreeg ik een krachtige,

zware deur te zien die niet volledig geopend

was.

Het grote licht achter die deur, 

was wel zichtbaar.



Het licht was te sterk om in te kijken.

Te vergelijken met lagere zielen die niet naar

hoge energetische velden kunnen,

omdat zij dat qua energie trilling niet aankunnen.


Vandaag is die deur volledig geopend.

Het prachtige witte licht is zichtbaar.

De omgeving van de deur is koningsblauw.

De geopende deur laat zich in een

blauwe “wand” zien.


Ze vertellen mij dat wij op 22-02-22 naar

de verbinding gaan met dat bijzondere licht.

Onze transformatie wordt zo geleid dat

wij dan naar die hoge trilling worden

geleid, zodat wij wel met dat hoge licht

verbonden kunnen zijn.


Ik heb mij altijd verre gehouden van

zonnevlam voorspellingen.

Waar je je mee verbindt, trek je aan.

Nu kan ik mij voorstellen dat er iets

op de zon gaat gebeuren, dat ons

in een klap naar die hoge trilling zal

brengen.


Een soort lancering van de mens.

Niet “langzaam” naar een hogere trilling,

maar nu met een supersonische sprong

in de verhoging.


Ik weet niet hoe het gaat gebeuren.

Ik weet alleen dat het gaat gebeuren.

Die 22-02-2022 zal veel verandering

gaan brengen.


Denk aan het aardse proces dat in een

geheel andere energie verder zal gaan.

De deling van de 3D en de 5D zal

dan waarschijnlijk voltooid zijn.


Het is een bijzondere tijd.

Wij voelen dat het fysiek zeker geen

gemakkelijke tijd is.


Wees lief voor jezelf.

De werkt harder dan je denkt.

Je lichaam heeft aandacht en veel rust

nodig.

De babytijd ontwikkeling, maar nu als

een volwassene.

De kinderen zijn al meer aangepast,

maar ook voor hen is het een lastige tijd.


Vergeet ook niet de dieren en de planten om

ons heen.

Ook zij gaan door deze transformatie.

Alles is verbonden.

Alles ademt energie.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul