Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 21 februari 2022

Mijn meditatie van 20-02

Onmiddellijk krijg ik mijn eerste beelden

te zien.

Bij mij grote verbazing.

Ik zie mensen als slaven met kettingen

om hun nek.

Ik kijk nog eens.

Ik zie dat de kettingen om hun nek zitten,

maar dat ze open zijn.


Ik hoor een stem.

Wij hebben het jullie gezegd.

Je was in vele levens veroordeeld tot de

slavernij.

Jullie wilden het niet geloven.

Het is jullie nu duidelijk geworden.

Er was geen vrijheid voor jullie.



Je bent verbaasd dat wij dit laten zien.

Juist op deze datum.

Wij vragen jullie je hier heel goed bewust

van te worden.

Jullie dachten dat je vrij was,

maar in werkelijkheid was het anders.


Nu in deze periode wordt alles duidelijk.

Alles komt aan het licht en alles

wordt getoond.

Ook jullie slavenbestaan.


Wanneer je je bewust wordt dat je niet

in vrijheid kon leven,

zal je begrijpen wat deze komende overgang

voor de mensen betekent.


Nu zal je nooit meer slaaf van een ander zijn.

Waar liefde woont, is geen afhankelijkheid.

Waar liefde stroomt, staat alles open.

Niemand kan een ander pijn doen zonder

zelf die pijn te voelen.


In de energie van onvoorwaardelijke liefde

zal het nooit in iemands hoofd opkomen

een ander afhankelijk te maken van jezelf.

Jouw vrijheid is het hoogste wat je kon

bereiken.

Daarom werd je naar die energie van

onvoorwaardelijke liefde geleid.


In die onvoorwaardelijke liefde is een

ieder volledig zichzelf.

Nu wij voor het portaal staan van het

grote licht, zien wij de banden op de grond

vallen.

Wij weten dat eenieder zijn/ haar eigen vrijheid

dan ten diepste zal kunnen ervaren.


Wanneer je iets intens hebt ervaren,

zal je het in al je vezels voelen dat je

ervan bevrijd bent.


Daarom laten wij nog eenmaal het beeld zien

en ervaren, van het duister waar jullie mee

te maken hebben gehad.

Jullie waren je er vaak niet bewust van.

Deze laatste tijd, heeft daar verandering

in gebracht.


Vandaar dat wij jullie vragen om heel bewust,

je vrijheid “op te eisen”, zodat het je

duidelijk is dat je door het portaal gaat en

volledig in welzijn en vrijheid gaat leven.


Jij bent jezelf.

Jij ben het begin en het einde.

Jij bent de schepper van je eigen oneindigheid.

Er staat veel op het punt om te veranderen.

Het ligt is er.

Je gaat heel binnenkort door die deur.

Dan zal het licht je voor goed omgeven.

Je zal liefde zijn.

Je zal in vrijheid en liefde leven.

Ieder van jullie zal zich dat terdege bewust zijn.


Het grote portaal waar jullie zo naar uitgekeken

hebben is er bijna.

Het gaat veranderen.

Vrijheid voor een ieder.

Nooit meer anders.


Martha Krul