Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 28 februari 2022

Mijn denken, mijn leven

Mijn denken beheerst mijn leven.

Mijn denken is mijn grootste verhalen-

verteller.

Ik stuur mijn eigen denken aan.

Dus bent ik mijn grootste verhalen-

verteller.


Dat kan lastig zijn.

Daar kan je heel veel hinder van hebben.

Door te bewust te luisteren naar je

eigen denken, zal je horen en begrijpen

wat je jezelf vertelt.



Zijn dat waarheden?

Zijn dat “mijn” waarheden?

Zijn dat waarheden, die ik voor waarheid

heb aangenomen?


Dit alles is van grote invloed op de

mijn leven.


Ik ben de schepper van mijn eigen leven.

Door bewust naar mijn denken te luisteren,

kan ik daar een belangrijke wending aan

geven.


Ik ben licht.

Denk ik in licht?

Of denk ik juist niet in licht?


Door op deze manier naar je eigen

denken en inbreng te kijken,

kan je een wereld van verschil maken

in je eigen levens-wijze.


Jij hebt de wijsheid.

Jij bent je eigen waarheid.

Het is je denken dat het stuurt.


Wanneer ik mij bedenk dat ik

levens lang opleidingen heb gevolgd.

Dat het universum mij voortdurend

vertelt dat ik cum-laude geslaagd ben

voor alle opdrachten die ik ooit heb

gekregen.


Waarom blijf ik mijzelf dan steeds

aan dat geslaagde gevoel onttrekken?

Wie bevoordeel ik daarmee?

Wie beNAdeel ik daarmee?

Door bewust met deze vragen om te

gaan, zal je tot de ont-dekking komen,

dat jij je sterkste vijand bent.

Dat JIJ jezelf niet als geslaagde examen

kandidaat ziet, maar jezelf nog steeds

vertelt dat het niet voldoende is.


Waarom?

Voor wie?

Waarom niet die knop nu omzetten en

gaan genieten van alle vaardigheden die

je levens lang hebt aangeleerd.


Jij mag je eigen zegen binnen halen.

Het is je al zo vaaks verteld.

Vertrouw het universum.

Vertrouw jezelf.

Jij bent een volleerde schepper.

Ga aan het werk.


Denk jezelf sterk en vol vertrouwen.

De energie ondersteunt je en geeft

je vleugels.


Denk jezelf gelukkig en je zal het zijn.

Denk jezelf sterk en je zal het zijn.

Denk positief.

Denk licht.

Denk liefde.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul