Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 22 februari 2022

Mijn meditatie van 22-02

Bijna voor ik naar mijn stilte ga,

hoor ik ze al.

Een grote groep energieën bij elkaar.

Ze zijn luidruchtig.

Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Het lijkt op een groep mensen,

bijeen op een groot plein.

Het is duidelijk ze kennen elkaar.

Ze praten en lachen met elkaar.

Wat hebben wij dat gemist.

Nu je er weer middenin staat,

word je je dat pas goed bewust.



Langzaam ga ik naar de menigte toe.

Ik vraag waarom ze zo uitgelaten zijn.


Het heeft alles met de datum te maken.

Net als wij, hebben zij op hun eigen manier

naar deze mijlpaal uitgekeken.


Ik vraag ze waarom het voor hen een

belangrijke “datum” is.

Voor hen heeft het meer met het universele

te maken.

Er heeft in het universum een belangrijke

verandering plaatsgevonden.


Het voelt, vertelt deze energie, alsof er een

grote, zware energie zijn invloed heeft

verloren.

Het voelt niet alleen op de aarde lichter,

ook in het universum is de energie veranderd.


Wanneer ik logisch nadenkt,

kan ik dat begrijpen.


Hij vertelt mij dat dit van groot belang is

voor de verschillende transformaties

die nu plaatsvinden.


De zware onderlagen van de verschillende

energieën, zijn verdwenen en getransformeerd.


Zowel de aarde als het universum gaan naar

veel meer licht.

Dat is niet alleen voor de mensen op aarde

belangrijk, maar ook voor ons in de energie.


Je zal het gaan voelen.

Er zal voortdurend een lichter gevoel zijn.

Daardoor zullen de mensen gemakkelijker

in een hogere energie trilling kunnen blijven.

Dat maakt het proces voor hen een stuk

dragelijker.


Ik begrijp wat hij mij vertelt.

Ik voel het.

Het heeft alles te maken met die open deur.

Die energie die achter die deur zichtbaar

werd, is nu volledig met ons verbonden.


Die energie voelt als sterke handen die

ons dragen.

Dat is een sterke ondersteunende energie.

Daarom mag ik nu pas mij verbinden

met die energie.

Nu zijn wij zover dat wij die energie

binnen kunnen halen.


Het voelt alsof een vat vol liefdesenergie

is gaan stromen en dat zal dit aardse

proces zeker met een andere energie

gaan beïnvloeden.

Wij zullen het voelen.


Vanuit een hogere energietrilling

zijn er meer inzichten voor ons beschikbaar.

Dat vergemakkelijkt het proces.

Wij zijn er nog niet.

Maar wij weten waar wij het voor doen.


Wij zijn met het universum verbonden.

Zij doen er alles aan om ons te steunen en

te ondersteunen.


Het is ook prachtig dat wij steeds meer zien,

dat het universele leven en het aardse

leven een sterkere verbinding krijgen.

Het gaat veel meer door elkaar heen lopen.


Zij zijn ons dankbaar.

Wij zijn hun dankbaar.

Het is mooi dat wij daar allemaal

meer van kunnen gaan genieten.


Het is en blijft een bijzondere tijd.

Ik ben dankbaar dat ik daar deel vanuit

mag maken.

Iedere dag weer.


Martha Krul