Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 23 november 2021

Weten wat je wil

Bij het basischakra was de vraag:

“Voel ik mij veilig?”


Bij het heiligbeenchakra heeft het te

maken met weten wat je werkelijk wil.


Deze chakra’s hebben een belangrijke invloed

op je functioneren in deze tijd.



De periode in het aardse proces wordt heftiger.

Daardoor wordt JIJ sterker gefocust op je eigen

proces.


Laat je je oren hangen naar wat je hoort en ziet?

Of ben je verbonden met je innerlijke weten?


Je staat op de wending van het oude naar het

nieuwe.

Levens lang waren wij gewend om “opdrachten”

te volgen.

Ons werd verteld wat wij moesten doen.

Geld verdienen en geld afdragen.

In ruil daarvoor had je “recht” op zorg.


Je hebt inmiddels begrepen dat dat niet meer

de weg is van de nieuwe tijd.

Het oude wil je niet loslaten,

want jij bracht geld in het laatje.

Jij bent nu op het punt dat je dat begrijpt

en doorziet.


Je beide onderste chakra’s zijn belangrijk voor

de manier hoe jij door dit proces gaat.

Heeft alles te maken met hoe jij dit proces

ondergaat.


Kan jij je veilig voelen in jezelf?

Durf je op jezelf te vertrouwen?

Durf je je emoties te uiten?

Weet jij wat je wil?


Dit zijn vragen die aan die onderste chakra’s

verbonden zijn.

Oranje is de kleur van dit heiligbeenchakra.

Die kleur is verbonden met het licht.


Jezelf in het licht zetten.

Jezelf zien staan.

In het licht gaan staan.

Je zelf niet afhankelijk maken van de mening

van de ander.


Zie je hoeveel aspecten die onderste

chakra prikkelen?


Niet kijken naar de ander.

Voelen waar de weg naar je eigen vrijheid

ligt.


Niemand bepaalt hoe JIJ moet leven.

Daarom gaat die leeuw in jou zo te keer.

Je bent verbonden aan de nieuwe tijd.

Met de nieuwe mens.


Wanneer je het verleden nog niet volledig

hebt los gelaten, wordt het lastig.

De nieuwe mens kan alleen een nieuwe

wereld scheppen in zijn eigen vol-ledige vrijheid.


Dan zal niets en niemand hem/ haar afleiden

van de plannen waarmee je naar de aarde bent

gekomen.


Dit chakra heeft alles met manifesteren en creëren

te maken.

Denk niet dat je dan geen rekening zal gaan houden

met de ander.

Je zal merken dat je door het universum geleid wordt

naar gelijkgestemden en zo zullen je plannen

versterkt worden door die ander.


Jij volgt je eigen plan.

Het universum leidt je naar die mensen.

Laat los, zodat het universum je kan leiden.


Je kan niet naar de overkant zwemmen,

wanneer je aan een lijn vast blijft zitten.

Wanneer je denkt ik doe een touw om mijn

middel, want dat geeft mij veiligheid.

Dan zal je de overkant niet bereiken.

De veiligheid zit in jou.


Het universum draagt je.

Je zal veilig aan de overkant komen.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul