Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 21 november 2021

Een kijkje in de nieuwe wereld (mijn meditatie)

De stilte brengt mij meteen naar de nieuwe

wereld.

De wereld waar wij zo naar verlangen.

Die wereld is er.

Het is een totaal andere energie

als waar wij hier op aarde nu in vertoeven.


Daardoor herkennen wij de nieuwe wereld

niet.

De energie trilling van die nieuwe wereld

is veel hoger en zachter.



Wij kunnen die nieuwe wereld alleen

herkennen wanneer wij aan een hoge energie

verbonden zijn.


Dat is de reden dat wij die nieuwe wereld

niet herkennen.

Wij denken dat die wereld er niet is.

Wij denken dat wij lineair vooruit moeten kijken.


Die nieuwe wereld is er.

Ik voel die zachte en lieflijke energie.

Wanneer je over straat zou schreeuwen,

zou het pijn doen.

Je zou het als een harde slag opvangen.

Alleen lieflijke taal komt binnen.


Die andere vorm van taal kan niet gesproken

worden.

Zodra die harde tonen iemands mond verlaten,

worden ze sterk afgezwakt.

De zachte energie verpulvert de harde energie.

Het is heel bijzonder om dat te zien.


Het is een totaal andere wereld als wij in

ons voorstellingsvermogen hebben gezien.

Tenminste dat geldt voor mij.


Deze energetische ervaring heb ik nog niet eerder

gehad.

Het is te vergelijken met de zachte energie die

je rond een pasgeboren baby kan voelen.

Daarbij zet je ook geen harde muziek op.


Zo werkt dat in de energie van die nieuwe

wereld ook.

Wij worden opnieuw gevormd naar de mensen

die daarin gaan leven.


Alles ziet er uit zoals wij dat kennen vanuit

de sferen van de mensen die hun fysieke lichamen

hebben achter gelaten.


Het zien en voelen van deze energie

zal velen de kracht geven om in dit

zware deel van ons proces door te gaan.


Je zou kunnen zeggen, na dit ervaren te hebben,

hier doe ik het voor.

Daar, in die energie, in die wereld wil ik leven.


Bijzonder om weer even een kijkje te hebben

mogen nemen in die nieuwe wereld.

Door er te mogen kijken weten wij dat die

nieuwe wereld er is.


Wij gaan verder in onze transformatie,

zodat wij in die prachtige en zachte energie

kunnen en mogen gaan leven.


De nieuwe wereld is er.

Wij zijn op pad om onze weg daarin te vinden.


Martha Krul