Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 2 november 2021

Mijn meditatie van 02-11

Het is te voelen dat de energie heftig is.

Wij voelen het allemaal.

Het is goed en tijd om even naar de stilte

te gaan.


Wat een verschil met de energie op aarde.

Het duurt even voor ik de stilte voel die

er ook te vinden is.

Wat is dit een heerlijke tijd om zo te kunnen

schakelen tussen het een en het ander.




Ik kijk naar het beeld dat ik meteen aangereikt

krijg.

Ik zie de aarde, hangend in dikke kabeltouwen.

Ik ben ben stil en zit verbaasd te kijken naar

dit beeld.


Ik begrijp wat ik hier zie.

De aarde, die door een hele turbulente periode

heen gaat en letterlijk wordt ondersteund door

alles wat buiten de aarde zo intens met ons

meeleeft en meewerkt.


Ik zie de aarde hangen in hele dikke touwen.

Sterke armen houden die touwen vast.

Ze laten de touwen vieren en volgen behoedzaam

de bewegingen van onze geliefde aarde.


Het zijn mannelijke energieën die de touwen

vasthouden.

Dan komt er een hele zachte vrouwelijke

energie bij.

Die laten mij het lichtgevende grid van de aarde

zien.

Dat grid (net) dat volledig uit licht bestaat wordt

door de vrouwelijke energieën “bestuurd”.


De energieën van de aartsengelen en de opgestegen

meesters ondersteunt de werkers aan de touwen

en van het grid.


Zij laten mij heel bewust dit beeld zien,

zodat duidelijk is dat WIJ het niet alleen doen,

dit aardse proces.


Het is een universeel proces en dat wordt ook

universeel gedragen.


Het is heel bijzonder wat ik te voelen krijg in

dit proces.

De verschillende lagen van energie zijn volledig

op elkaar afgestemd.

Wanneer de ene wat te kort komt,

wordt het onmiddellijk aangevuld en ondersteund

door de ander.


De totale energie verandert van moment tot moment.

Maar de totale energie blijft in kracht gelijk.

Het is als lopen op een heel zacht waterbed.

Alles beweegt en alles vibreert.


Wat bijzonder om op deze manier zicht te krijgen

op de bijzondere ondersteuning die voortdurend

aanwezig is.


Wij doen dit prachtige proces niet alleen.

Wij worden echt op handen gedragen.

Zij beschermen ons en zien dat als een

bijzondere opdracht.


Dit geeft een unieke kijk op het universele

proces dat wij op aarde doormaken.


Wij doen ons werk op aarde.

Zij doen het met elkaar in het universum.

Het is een volledig samenspel van hier en daar.


Het is zo bijzonder om dit allemaal met elkaar

te mogen waar maken.


Dankbaar voor weer een geheel andere aanblik

van dit proces, kom ik langzaam uit mijn

stille ervaring terug.


Het was een imponerend beeld dat ik niet snel

zal vergeten.

Vooral die liefdevolle energie waarin dit allemaal

voor ons en de aarde werd gedaan.

Het was heel bijzonder.

Ja wij worden gedragen.

Ik heb het nu zelf gezien en gevoeld.


Martha Krul