Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 4 november 2021

Mijn meditatie van 04-11

Terwijl wij op aarde veel zware energie

voelen, word ik meteen meegenomen naar

het licht.


Ik zie daar het tegenovergestelde van waar wij

op aarde zo mee geconfronteerd worden.

Het is licht en ze zitten vrolijk bij elkaar.

Ik vraag waarom ze allemaal zo vrolijk zijn.



Kijk eens naar die aarde.

Wat zien je dan?

Zie jij duister?

Ik kijk naar de aarde en ik zie heel veel licht.

Dat is waar wij zo blij mee zijn.


Jullie op aarde ervaren dat heel anders dan

wij die in het universum naar jullie op aarde

kijken.


Wij zien dat het licht iedere dag sterker wordt.

Wij zien dat de afscheiding van mensen,

weer aan het veranderen is.

Wij zien dat de mensen weer naar elkaar

verlangen en dat ze zich met elkaar gaan

verbinden.


Ik snap wat hij vertelt.

Vanaf grote hoogte geeft het een heel ander

beeld dan wanneer je er op aarde “tussen”

zit.


Het is prachtig dat het beeld al zo duidelijk

zichtbaar is.

Dat geeft de burger moed.


Ik vraag hen wat hun taak is in dit proces.

Hij vertelt dat ze regelmatig naar de aarde

gaan om te helpen.

Soms laten wij ons zien en dan nemen wij

een menselijke vorm aan.

Soms komen wij alleen in de energie.

Soms voelen mensen dat wij er zijn,

soms ook niet.

Het is voor ons niet altijd nodig om herkend

te worden.


Wij zijn er voor de ondersteuning van jullie

op aarde.

Jullie geven ons energie doordat wij zien dat

jullie vooruit gaan in het zware proces dat

door jullie op aarde gevoerd wordt.


Ik ben iedere keer verbaasd hoezeer

alle verschillende energievormen vanuit

het universum, meewerken aan ons proces.


Zij willen op hun eigen manier deelnemen

aan dit bijzondere proces.

Dit proces is uniek en daar willen wij

graag bij zijn, maar zij ook op hun eigen manier.


Ze zijn heel blij dat wij op aarde veel ontvankelijker

zijn geworden voor hun bezoek aan ons.

Dat wij niet meer angstig voor ze zijn,

maar dat wij juist nu vaak naar hun komst uitkijken.


Zij mogen daardoor stappen vooruit zetten in de

contacten met ons.

Dat is voor ons fijn, maar ook voor hen.

Zij ondersteunen ons veel meer dan wij

nog zelf voor mogelijk houden.


Iedere keer worden er stappen gezet,

zodat de samenwerking geoptimaliseerd

kan worden.


Wij gaan op aarde af op een stilstand.

Veel processen vallen uit elkaar.

Dat opent kansen en perspectieven.

Dan zal de samenwerking nog verder

intensiveren.


Wij kijken er naar uit.

ZIJ kijken er naar uit.


Dat maakt dit proces extra bijzonder.

De samenwerking tussen de mensen op

aarde komt weer op gang.

De samenwerking met de universele

energieën gaat versterkt worden.

Dat kan alleen maar een hele mooie tijd

aankondigen.


Ik was daar al van overtuigd.

Ik ben er nu nog meer van overtuigd.


Martha Krul