Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 25 november 2021

Ik hou van mij en daarom ook van jou

In deze periode van onze transformatie

staat de liefde onder druk.


Het universele proces en ons persoonlijke

proces staat voor een belangrijk deel in het

teken van liefde en verdraagzaamheid.


De verbinding.

De knuffel.

Even voelen dat je er voor elkaar bent.



Het duister kent dit plan.

Daarom moet je afstand houden.

Niet verbinden, juist niet…..


Je ziet hier weer dat tegenstellingen

elkaar ondersteunen.


Wanneer een moeder haar kind alleen

vanachter glas mag zien of van grote afstand,

zal zij vechten als een leeuw om die afstand

ongedaan te maken.


Dat is waar wij nu in zitten.

Die verdeeldheid, stuwt ons naar de kracht

in onszelf.

Liefde is verbinding.
Je komt na tijden een lieve vriend(in) tegen en

je moet afstand bewaren……

Je voelt en begrijpt dat dat niet kan.

Is niet natuurlijk.

Dat roept strijd op.


Dat zijn de energetische processen

die nu aan de gang zijn.

Ons hartchakra is de plek van de verbinding.

Ons hartchakra heeft de kleur groen van de

natuur en de verbinding met Moeder Aarde.


De natuur die zo’n belangrijk deel is van onze

transformatie.

De natuur ondersteunt en voedt ons.

Dat gaan wij steeds beter begrijpen.


Wanneer ik van mijzelf kan houden,

dan gaat alles in mij stromen.

Dan kom ik in verbinding met mijzelf.

Dan weet ik wie ik ben.

Dat voel ik mij veilig in de mens die ik mag zijn.

In mijn hart verbind ik het aardse met het universele.

Mijn hart geeft mij de antwoorden op mijn vragen.

In mijn hart zit de leidraad voor mijn leven.


Juist dat hart wordt door het aardse onder druk

gezet en natuurlijk niet voor niets.

Door de spanningen, die het aardse proces bij ons

oproept, komen wij sterker in verbinding met

onze eigen krachten, eigenschappen,

vrijheden, kennis, etc.


Terwijl het aardse proces ons stuwt naar onmenselijkheid,

zullen wij juist naar menselijkheid verlangen.

Onze eigen kracht is de sterkste.

Die kracht is levens lang onderdrukt geweest.

Nu door dit heftige aardse proces,

krijg je een extra stimulans om je met die

kracht te verbinden.


Het hart is je grote verbinder.

Niet zij, maar jij maakt de dienst uit.

De groepen die samenkomen om daar uiting aan te

geven, worden niet voor niets groter.

Daarom gebeurt het ook over de gehele wereld.


Het universum stimuleert en ondersteunt

de processen.

Alles zal juist onder die druk in een sneltreinvaart

veranderen.

Daarom stijgt de energie ook zo snel.

Alles is verbonden.

Alles is gezien.


Het duister verbrokkelt.

Het licht versterkt.

De mens komt in zijn kracht.

De mens heeft zichzelf lief en daarmee

kan hij/ zij alleen maar verbinden.


Alles is gezien.

Alles gaat volgens het grote plan.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul