Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 29 september 2019

Waar ligt mijn weg, waar is mijn pad?


Dit is een vraag die iedereen herkent.
Waar ligt mijn weg?
Wat is de bedoeling van mijn leven?
Waar kan ik mijn eigen pad vinden?

Het antwoord is simpel.
Je hart kent het antwoord.

Hoe kom je er achter wat jouw pad en richting is in je leven?

Je ziet en hoort verhalen waar je heel blij van wordt.
Sla die verhalen eens bewust op.
Kijk uit welke hoek die verhalen komen.
Zijn het verhalen uit de zorg, het onderwijs, de natuur?
Je voelt dat je aandacht daar naar toe gaat.
Dit is een aanwijzing voor je.

Je kijkt op TV naar een programma van mensen die hun passie volgen.
Waar word jij door aangesproken?
Weer, wat trekt je aandacht?

Dan voel je je hart een vreugde sprongetje maken.
Dan weet je dat je je aangetrokken voelt tot die richting.

Ga mediteren en visualiseren over de onderwerpen waar je blij van wordt.
Die blijheid brengt jouw energietrilling een heel stuk omhoog.
Je zal dan voelen dat je in een hele andere emotie komt te zitten.

Je gaat het licht zien.
Je voelt je enthousiast worden.
Je merkt dat het onderwerp je al veel langer bezighoudt.
Je voelt dat je gaat stromen, etc.

Zo kom je in de richting van je eigen pad.

Denk nooit, dat kan niet.
Dat is onmogelijk.
Daardoor verbreek je je connectie met het universum.
Voor het universum is NIETS onmogelijk.
Dit is heel belangrijk.
Volg je passie.

Dan visualiseer je jezelf bezig in de situatie waar je hart naar uit gaat.
Dan voel je hoe jij je verder opent.
Het universum is verbonden met je en weet dat die connectie belangrijk is.

Laat al je eigen gedachten omtrent invulling los.
Geef het over aan het universum

Blijf jezelf bezig zien in de situatie die heel fijn voelt voor je.

Doe dit voor langere tijd.
Iedere keer dat je eraan denkt, visualiseer je het mooi, fijne moment.

Het universum kent jouw weg.
Het universum is blij met de herkenning van jou.
Je maakt daar een hele belangrijke verbinding.
Die is van belang om je toekomst te gaan manifesteren.

Wanneer je een situatie niet meteen begrijpt, laat dan niet los.
Door met die situatie te gaan werken, ga je zien waar het universum je naar toe leidt.

Het is beeld voor beeld.
Het is stap voor stap.
Je krijgt woord voor woord en niet het hele boek.
Zelfs niet de gehele bladzij.

Hier komt het aan op vertrouwen.
Nogmaals stuur je ego op vakantie en open je hart, zodat je op je eigen liefdevolle pad terecht komt.

Het universum ondersteunt je.
Een fijne reis.

Namasté
Martha Krul

Gerelateerde afbeelding