Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 15 september 2019

Mijn leven loopt niet zoals ik het gewild had


Mijn leven loopt niet zoals ik dat gewild had…..

Hoe vaak heb je jezelf dat horen zeggen????
Zeker de laatste tijd.
Wanneer het nu juist gaat zoals het de “bedoeling” is.

Je voelt de opstandigheid in je opkomen.
Nee, natuurlijk niet!
Dit wilde ik niet, moet je nou eens zien…..!

Wij worden door het universum getest.
Die test helpt je om je over te geven aan het inzichten en aanwijzingen die je constant krijgt.

Soms heb je een goed moment en ben je volledig rustig.
Je krijgt inzichten en voelt je blij.
Dan gaat de deurbel of je telefoon en weg is het moment.

Je rent en vliegt weer door de dag.
Oh, oh wat ben ik moe…

Je hebt je verbinding met het universum los gelaten.
Je loopt te mopperen op wat is.

Nou lekker die mooie periode….

Door ons regelmatig voor het blok te zetten, komen er vragen in je op.
Waarom gebeurt dit?

Het is onderdeel van ons proces van loslaten.

Wij zijn verbonden met het universum.
Wij worden geleid door het universum.
Ons leven is uitgestippeld langs de grote lijnen.
Het universum weet hoe jouw optimale pad eruit ziet.
Het universum weet alles van je.
Dingen die jij nog aan het onderzoeken bent, zijn daar bekend.

Het is dus heel vertrouwd en veilig om je te laten leiden.

Maar, die overschakeling gaat niet vanzelf.
Niets in dit proces gaat vanzelf.

Door je steeds tegen je eigen blokkades te laten oplopen,
krijg je de neiging om het los te laten.
Dat is precies de bedoeling.

Zij kunnen je geen brief per post sturen om je dit te vertellen.

Het proces zit zo in elkaar.

Ga ontspannen achterover zitten wanneer iets weer niet lukt.
Je wordt geleid, tot in de kleinste details.
Niet om je dwars te zitten.
Maar om je naar het licht te brengen wat jij in dit leven kwam zoeken.

Zij kennen je ultieme verbinding met dat goddelijke licht.
Jij bent een kind van het licht.

Die verbinding is er al lang.
Jij bent op weg naar die verbinding.

Daar word je op deze manier door het universum bij geholpen….

Ja echt, het is niet allemaal wat het lijkt.

Namasté

Martha Krul

In plaats van in de zon een boek te lezen heb ik het weekend een aantal blokkades geheeld en belemmerende overtuigingen omgebogen. Het was pittig maar noodzakelijk. Ik houd mezelf namelijk tegen om naar een volgend level te gaan Ik houd mezelf tegen in mijn grootsheid. Ik houd mezelf tegen om te bereiken wat ik wil. …