Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 28 september 2019

Vertrouwen, echt vertrouwen, durf jij dat aan?


Vertrouwen, natuurlijk heb ik vertrouwen......

Wij zijn in een tijdperk aangekomen waarin wij onze toekomst kunnen manifesteren.
Wanneer je dit leest, “hoor” je jezelf dat meteen iets zeggen.
“Natuurlijk heb ik vertrouwen”….. is dat zo?
Hoe ver reikt dat vertrouwen.
Durf jij blindelings op het universum te vertrouwen?

Je bent in staat om je eigen toekomst te manifesteren.
Na diverse meditaties heb je het gevoel dat je begrijpt waar je toekomst ligt.
Je geeft dat door aan het universum en hoopt dat de veranderingen gaan inzetten.

Dan verandert er ineens wat.
JIJ begrijpt niet wat er aan het veranderen is.
Je denkt dat kan niet.
Die kan wilde ik niet op…..
En dus zet je die stroming vast.

Wat je daarmee doet is het volgende.
Je laat je vertrouwen los.
Je geeft naar het universum door dat je bang bent voor die veranderingen.
Je begrijpt de ingezette verandering niet.
Je stroomt niet meer, je zet jezelf aan de kant doordat je niet het inzicht hebt van wat er voor je aan het veranderen ging.

Jij denkt, het universum begrijpt mij niet.
Zie je wel dat het voor mij niet werkt.

Dit is niet het geval.
Het werkt voor iedereen, alleen is het heel belangrijk dat JIJ snapt hoe die spelregels in elkaar zitten.

Het universum weet precies, nadat jij dat zelf aangegeven hebt, waar je volgende stappen zullen liggen. Door te blijven vertrouwen (meditatie/ visualisatie) blijft dat contact bestaan.
Dan kan er verder aan je toekomst worden gewerkt.

Hopelijk begrijp je dat het manifesteren, ingewikkelder is dan je denkt.

Het heeft alles met vertrouwen te maken.
Voelen dat je los en vrij bent.
Voelen dat je in een hele hoge energietrilling kunt verblijven.
Dat is zo belangrijk om je goed te voelen.
Dan begin je te voelen dat het ook voor jou is weggelegd om zo te gaan leven.

Je leven kan tot bloei komen, maar dan is het wel vertrouwen op het universum.

Je kan het vergelijken met het volgende beeld…
Je stapt bij iemand in de auto.
Jij weet de weg, die ander ook.
Toch rijdt die ander niet de weg die jij zou rijden….
Je denkt waarom??
Laat die ander je brengen naar het punt waar jij naar toe moest.
Geniet van wat je onderweg ziet.
Eenmaal op het gewenste punt aangekomen, merk je dat je hele andere dingen hebt gezien.
Die jou weer op nieuwe ideeën en inzichten brengen.

Zo werkt het ook in de samenwerking met het universum.

Je zegt, hier ben ik en ik ga samen met u of jullie op pad.
Ik laat me verrassen waar jullie mij heen brengen.
Ik sta open voor alle nieuwe verrassingen in mijn leven.

Ik ga in vertrouwen op weg.

Namasté
Martha Krul

Afbeeldingsresultaat voor spiritueel vertrouwen