Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 30 september 2019

Pfff, ik zie het even helemaal niet meer zitten…


Er zijn van die dagen dat je voor je uit zit te staren.
Wat en hoe is nu precies de bedoeling?
Ik wil wel, maar…..

Dit zal je ongetwijfeld herkennen.

Wij zijn in het verleden opgevoed met bezig zijn.

De 5e dimensie is een periode van rust, vrijheid, blijheid en hoge energie.

Waarom achter jezelf aanzitten en vinden dat je wat “moet”???

Het is nu belangrijk om in die stilte, in die overgave te zijn.

Laat het “oude” achter je en geniet van die leegte.
Geniet van gewoon zijn.
Ja dat mag NU.
Liever gezet, het is heel belangrijk nu.

Je zit te navelstaren en je voelt ineens dat er iets is dat je aandacht trekt.
Dat had je niet gemerkt wanneer je druk bezig was.
Dan was het aan je aandacht ontsnapt.

Wij gaan leren inzien dat onze handen niet altijd bezig hoeven zijn.
Dat je gewoon mee mag gaan in de rustige stroming van de dag.

Soms zijn er drukke momenten, dat kan niet anders.
Maar een dag is niet 24 uur gevuld met hollen en vliegen.

Ga zitten, voel dat je energie gaat veranderen.
Mediteer of visualiseer.
Gewoon voor je uit staren……

Wij zijn als mens veranderd.
Vroeger moesten wij rennen en vliegen.
Nu is het moeilijk om daarvan los te komen.

Nu is het belangrijk gewoon te zijn in het moment van het NU.
Laat het gebeuren en voel waar jij een verbinding vindt.

Geef het eens over.
Laat je controle los.

Het mag allemaal.
Het zal je goed doen.
Je zal je een ander mens gaan voelen.

Dat is dan weer een stap in je transformatie proces.

Ga door, het is veel eenvoudiger dan je “denkt”.

Namasté
Martha Krul

Afbeeldingsresultaat voor spiritueel ik zie het even niet meer zitten