Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 2 juli 2024

Twijfelen aan jezelf

Levens lang heb je je gericht naar die buitenwereld.

Je werd er letterlijk in opgevoed.

Je gedragen, zodat je IN de groep niet opviel.

Aansluiten en allemaal dezelfde kant op lopen.


De mens is uniek.

In de schepping is alles uniek.

Mensen, planten, dieren, niets is identiek.

Je hoeft niet op zoek te gaan, je zal ze niet vinden.


De mens moest in een uniforme outfit.

Niet opvallen en erbij horen.


Nu staan wij voor onze nieuwe geboorte.

Zie jezelf zitten aan het einde van de tunnel.

Je ziet de uitgang.

Je ziet het licht aan het einde van de tunnel.

Je zit daar en hoe nu verder?


Je denkt dat er aan het einde van de tunnel een buitenwereld

op je wacht die je al levens lang kent.

Je denkt, mij niet gezien.

Ik blijf zitten waar ik zit.

Maar…..


De energieën gaan verder met onze processen.

Je wordt heel langzaam naar het einde van die tunnel geschoven.

Je voelt dat je hart onrustiger wordt.

Ik wil niet, ik kan niet…….

De angsten vliegen door je heen.


Waarom?

Omdat je denken het nog steeds wil overnemen.

Je denken “vertelt” je dat je buiten die tunnel in een stormachtige

wereld terecht komt.

Daar heb je letterlijk je buik vol van.

Je darmen (veiligheid) laten zich niet voor niets zo voelen.

Je komt in verzet.

Dit is niet wat ik wil.

Liefdevol wordt je naar die uitgang “geschoven”.

Het einde van de tunnel komt dichterbij.

Je onrust neemt toe.


Wat nu?

Ga in stilte naar binnen.

Je bent al die nieuwe mens.

Die voelt en weet.

Het universum geeft je de tekens.

Je bent zo druk met jezelf dat je geen tijd hebt om die tekens

te zien, laat staan te interpreteren.


Voel maar eens hoe dat licht aan het einde van die tunnel voelt.

Is dat licht verbonden met het oude?

Of is dat licht verbonden met liefde en zachtheid.

Voel maar, je weet het antwoord.


Het licht is verbonden met die nieuwe, wondere wereld.

Daar loopt alles anders dan je denkt.

Daar voelt het zacht.

Daar leeft je via je innerlijke wijsheid.

Daar leef je volgens je eigen oude wijsheid.

Daar kom je in een verlichte wereld die verbonden is

aan het zuivere weten.


Daar staat alles open.

Daar mag je eindelijk zijn wie je bent.


Niet voor niets zijn de sterkste zielen op aarde.

Je hebt eigenlijk altijd “gewoon” erover heen gelezen.

Mooi gezegd, maar…..

Nu begrijp je dat dit een proces is voor sterke zielen.

De zielen die voortdurend gevallen zijn en even zovele

keren zijn opgestaan.


Je zal jezelf herkennen.

Je zal het je her-inneren.


Wees lief voor jezelf.

Weet wie je bent.

Het wordt tijd dat je je zuivere ik laat zien aan de wereld.

Daarvoor kwam je naar aarde.

Je kwam de kers op de taart zetten.


Namasté

Ik ziet het licht


Martha Krul