Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 20 juli 2024

Ontvang je ware zelf

De mens kwam naar de aarde.

Er werd een klein zaadje in de mens gepland.

Dat zaadje kreeg niet tot nauwelijks aandacht.

Het bleef stil zitten waar het zat.

Niet genoeg licht.

Niet genoeg voedsel.

Het lag onder dikke lagen bedolven.


Maar dat zaadje kende zichzelf.

Dat zaadje kende zijn eigen kracht.

Dat zaadje zat heel geduldig te wachten.

Het zaadje wist het.


Eens komt het licht en dan mag ik eindelijk.

Dan kan ik groeien zoals bedoeld.

Dan kan ik zijn die ik ben.

Dan zal ik de wereld tonen dat kracht niet groot hoeft

te zijn.

Dat wanneer je klein bent en in jezelf gelooft,

dan zal er een moment komen dat je je eigen beloften

kan en mag invullen.


Het zaadje werd bij eenieder gepland.

Het zaadje zat bij eenieder geduldig te wachten.

Nu is het moment dat alles doorbreekt.

Nu gaan de lagen in onszelf open en kan alles

naar de openheid.

Nu is de tijd dat het krachtige zaadje, dat in ons

allemaal aanwezig is, tot volle wasdom mag groeien.

Nu gaan wij allemaal onze eigen prachtige bloem aan

de wereld laten zien.


WIJ gaan ons laten zien.

Wij waren verscholen, levens lang.

Wij werden onderdrukt.

Wij onderdrukten onszelf.


Nu breekt alles open.

Eindelijk komt ons zuivere zaadje aan het licht.

Een zaadje dat eenmaal met zijn kopje boven de grond

is gekomen, gaat er nooit meer onder.


Zo is het met de nieuwe mens ook.

Wanneer je eenmaal je eigen zuivere stem weer hebt

ont-dekt, zal je die stem nooit meer negeren.

Wat is geopend zal zich niet meer sluiten.


Cirkels worden gesloten.

Het einde wordt het begin.

Er volgt een samensmelting, zodat er geen einde en

begin meer zal zijn.

Dan is er alleen maar stromen in het moment van het NU.

In dat moment van het NU komen alle tekens binnen.

Die worden gezien en ervaren.

Die worden verbonden met ons zijn.

Die vormen de verbindingen met AL wat is.

Wij zijn onderdeel van het grote geheel.

Wij zijn een universum op zich.


Wie horen wil, hore.

Zo beneden, zo boven.

Het is allemaal holistisch.

Door dat te zien en te begrijpen wordt er heel veel

duidelijk en inzichtelijk.


Dan vallen de schellen van onze ogen.

Dan begrijpen wij, wat wij niet begrepen.

Dan zullen de vragen, geen vragen meer zijn.

Dan zijn oplossingen en antwoorden voor het grijpen.

Dan breekt de nieuwe wereld open en wordt

alles zichtbaar.


Het onzichtbare wordt het geziene.

Welkom in het nieuwe tijdperk van de nieuwe mens.

De nieuwe aarde is geboren.

Welkom in het paradijs op aarde.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul